Co oznacza kontrolka w samochodzie to jest taki jakby “puls” na kwadracie…
Mi to na ogrzewanie tylnej szyby wygląda.
Gdybyś tak jakiś symbol tej kontrolki wrzucił. Tu masz kilka http://autopolki.pl/baza-wiedzy/kontrol … emnic.html Zajrzyj jeszcze tu https://www.google.pl/search?q=symbole+ … 00&bih=678 , jeżeli rozpoznasz tą o która pytasz to pomyślimy. Jakie auto?, czy to symbol na wyłączniku czy na wyświetlaczu komputera pokładowego?. Czy dobrze opisałeś, jeżeli byłby to prostokąt i plus po jednej a minus po drugiej stronie, chodziłoby o niesprawność alternatora,
mati, serio? O_o
– Dodane 24.05.2013 (Pt) 22:05 –
https://www.google.pl/search?q=symbole+ … B640%3B316 drugi od prawej strony chłopacy :*
– Dodane 24.05.2013 (Pt) 22:27 –
Zajrzyj do źródła, skąd pochodzi grafika, tam znajdziesz odpowiedź co oznacza ta kontrolka.
PS ta kontrolka przypomina raczej EKG, niż puls
Dzięki za poprawienie tematu
Jeśli kontrolka wygląda jak EKG, to jest to błąd elektroniki (na jakiejś innej focie do takiej kontrolki był tekst nt. usterki w układzie wtrysku, konkretniej wyświetlacz podawał “EINSPRITZUNG DEFEKT”, a pod spodem to EKG : fota z laguny).
Tak, tylko jak zaczęła się świecić ta kontrolka to zaczął o wiele głośniej chodzić okazało się ze pasek lekko się rozstrzępił i obijał o coś tam… Więc wróciliśmy do domu wracając na prostej ojciec docisnął gaz do końca i zero rwania, tak jakby turbina poszła. Potem jak wjechaliśmy na parking oglądał ten silnik i po jakimś czasie zaczął gazować doszło do nie wiem coś koło 4k? I bum po pasku praktycznie. ;] A co do elektryki w tym samochodzie jest bardzo mało elektryki więc mało prawdopodobne. Teraz tylko zostało wziąć go na lawetę i do naprawy… ;p
To jest diesel i obrotowy ma w normie na luzie też jest ok, tylko jak się wcześniej przyspieszało to miał takie rwanie to wiecie w końcu 98koni robi swoje…xd A teraz nic jakby miał z nie wiem 40? ;d
Hmm, a sprawdzaliście stan zaworu egr, może już trzeba go przeczyścić.
Chyba że jednak to z wtryskiem jest coś nie tak (np. rozpylacze zapchane), przez co silnik dostaje kiepską mieszankę (paliwo-powietrze, jednego z nich za dużo) i przy wyższych obrotach ucina mu koni…
tak czy inaczej samochód stoi już w naprawie wymiana paska pewnie jakieś 250zł później się pewnie okaże, że turbina poszła się pohuśtać ^^