Co to za kontrolka na tablicy rozdzielczej i co oznacza?

Co oznacza kontrolka w samochodzie to jest taki jakby “puls” na kwadracie…

Mi to na ogrzewanie tylnej szyby wygląda.

Gdybyś tak jakiś symbol tej kontrolki wrzucił. Tu masz kilka http://autopolki.pl/baza-wiedzy/kontrol … emnic.html Zajrzyj jeszcze tu https://www.google.pl/search?q=symbole+ … 00&bih=678 , jeżeli rozpoznasz tą o która pytasz to pomyślimy. Jakie auto?, czy to symbol na wyłączniku czy na wyświetlaczu komputera pokładowego?. Czy dobrze opisałeś, jeżeli byłby to prostokąt i plus po jednej a minus po drugiej stronie, chodziłoby o niesprawność alternatora,

mati, serio? O_o

Dodane 24.05.2013 (Pt) 22:05

https://www.google.pl/search?q=symbole+ … B640%3B316 drugi od prawej strony chłopacy :*

Dodane 24.05.2013 (Pt) 22:27

https://www.google.pl/search?q=symbole+ … B640%3B480

Zajrzyj do źródła, skąd pochodzi grafika, tam znajdziesz odpowiedź co oznacza ta kontrolka.

PS ta kontrolka przypomina raczej EKG, niż puls :wink:

Dzięki za poprawienie tematu :slight_smile:

Jeśli kontrolka wygląda jak EKG, to jest to błąd elektroniki (na jakiejś innej focie do takiej kontrolki był tekst nt. usterki w układzie wtrysku, konkretniej wyświetlacz podawał “EINSPRITZUNG DEFEKT”, a pod spodem to EKG : fota z laguny).

Tak, tylko jak zaczęła się świecić ta kontrolka to zaczął o wiele głośniej chodzić okazało się ze pasek lekko się rozstrzępił i obijał o coś tam… Więc wróciliśmy do domu wracając na prostej ojciec docisnął gaz do końca i zero rwania, tak jakby turbina poszła. Potem jak wjechaliśmy na parking oglądał ten silnik i po jakimś czasie zaczął gazować doszło do nie wiem coś koło 4k? I bum po pasku praktycznie. ;] A co do elektryki w tym samochodzie jest bardzo mało elektryki więc mało prawdopodobne. Teraz tylko zostało wziąć go na lawetę i do naprawy… ;p

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic430505.html

To jest diesel i obrotowy ma w normie na luzie też jest ok, tylko jak się wcześniej przyspieszało to miał takie rwanie to wiecie w końcu 98koni robi swoje…xd A teraz nic jakby miał z nie wiem 40? ;d

Hmm, a sprawdzaliście stan zaworu egr, może już trzeba go przeczyścić.

Chyba że jednak to z wtryskiem jest coś nie tak (np. rozpylacze zapchane), przez co silnik dostaje kiepską mieszankę (paliwo-powietrze, jednego z nich za dużo) i przy wyższych obrotach ucina mu koni…

tak czy inaczej samochód stoi już w naprawie wymiana paska pewnie jakieś 250zł później się pewnie okaże, że turbina poszła się pohuśtać ^^