Co to za urządzenie? Do czego służy? [FOTO]

Przede wszystkim - tak, jestem laikiem, nie znam się na komputerach oraz technice i należałoby mi to wytłumaczyć jak OSTATNIEMU debilowi. Jak najbardziej można też się ze mnie pośmiać!

W załączniku trzy zdjęcia.

Wiem jedynie, że jest to adapter, ale proszę o wypisanie wszystkich urządzeń, do których ma on zastosowanie. Co oznaczają podane moce? To dużo czy mało? Na co te moce mają przełożenie? To porządny sprzęt czy byle co?

Po prostu dzisiaj otworzyłem pudło z ogromną ilością różnego rodzaju kabli, przejściówek, końcówek etc. I tak właśnie znalazłem TO. Leżało tam przez kilka ładnych lat i nigdy nie było używane. W związku z tym czy jest mi to do czegokolwiek potrzebne - skoro nigdy nie było?

Przed utworzeniem tematu przeszukałem Internet (to akurat raczej potrafię) i naprawdę nie znalazłem nic o żadnym A.C.E.M. Jest za to o ACME. A może to podróba? Niby “Made in Italy” - a nie “China”…

Jeśli się nie nabijasz? to jest to zwykły zasilacz na polski prąd (wartości wskazane w INPUT) pasujący do każdego urządzenia potrzebującego prąd o podanych parametrach (wartości wskazane w OUTPUT) i mającego takie złącze :stuck_out_tongue: Tu nie ma żadnej magii :wink:

Jestem śmiertelnie poważny, dlatego bardzo dziękuję za kulturalną odpowiedź, gdyż nigdy nie miałem potrzeby z takiego urządzenia korzystać. Zawsze jakoś wszystko działało bez tego. Komputer, telefon, telewizor…

Tzn. akurat to, że zasilacz na prąd, to jakoś rozkminiłem - ale co konkretnie mogę do tego podłączyć? I po co, skoro nigdy nie musiałem a nigdy nie żyłem z dala od cywilizacji? Prąd zawsze miałem i ładowarki też.

Jakieś n.p radio tranzystorowe,magnetofon kasetowy.

Oo adapter :slight_smile:

‘‘Element urządzenia
umożliwiający zastosowanie go
do innych celów niż zostało to
pierwotnie przewidziane.’’

‘’(w języku angielskim
także adaptor[1], po polsku
także: przejściówka; element
adaptujący tj. przystosowujący)
– element urządzenia
umożliwiający zastosowanie go