Co to za złącze?

Witam. Tak jak w temacie, chciałbym się zapytać, co to jest za zlacze?


To po środku, z napisem television.
Jest to komputer Atari 65xe.
Wiec, jakie to złącze, czy da się je podłączyć do komputera (np. Do karty telewizyjnej) i jak tak to jakim kablem?

To jest złacze antenowe do podłaczenia do TV. Z jednej strony chinch z drugiej wtyk jak do anteny naziemnej. Dużo gorsza jakość i po podłaczeniu norlanie wyszukujesz jako TV naziemna, nie pamiętam na którym kanale ma znaleść. Kup sobie taki kabel najlepiej. Każda karta TV (normalna) ma s-video czy chinch. Będzie dużo lepsza jakość.

OK. A czy medion creatix ctx917 ma takie złącze? Ja nie wiem, nie znam się na tych rzeczach.

Na szybko szukając ma takie złacze, Tylko dzwięk oddzielnie trzeba podłaczyć do tego niebieskiego w kartcie twojej TV czyli kolejna przelotka chinch na mini jack potrzebna.

https://www.google.com/search?q=creatix+ctx917&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk02qVGlbvqq-w3T0nmM69tBFoMbF7Q:1610380329651&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiXzoGcnpTuAhWhtIsKHbh9AwEQ_AUoAnoECAoQBA&biw=1440&bih=758#imgrc=7jIDO1r24KpWVM

OK. Dzięki. A obraz do tego żółtego?

Obraz do gniazda s-video bo ta przelotka z allegro ma takie tylko złacze a kabel biały i czerwony to audio. Po s-video jest najlepsza jakość. W C64 jest luma fix co poprawia jakość obrazu ale w temacie atari to nie wiem czy mają takie cudo. Luma fix wymaga rozebrania kompa, lepiej nie kombinować jak ktoś się nie zna.

A, ok, ale z tego co widzę, to S-Video jest po stronie ATARI, cinche to dźwięk, a ten ostatni wchodzi do tego zoltego złącza do karty TV?

Atari ma DIN A/V a przelotka jest z DIN na A/V. Żółte to zawsze obraz bo chinch.

OK. a gdzie znaleźć taką przejściówkę audio?


Takie coś? To takie mam

Złącze Video do podłączenia pod wyjście antenowe telewizora.Kiedyś nie było SCART,albo HDMI.Tak się podłączało stare sprzęty.Amiga miała modulator TV i podobne podłączenie.Stąd ten napis television.