Co to znaczy 2.1 ghz?

Witam. czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi to, bo jestem zupełnie zielony. no wiec co to znaczy, że HP Pavilion seria DV5 - DV5-1130ew 15.4’’, AMD Turion 64 X2 2.1 GHz, 3 GB DDR2, 320 GB, Ati Radeon HD3450 256 MB, Vista Home Premium PL, FU747EA? Mam laptopa z tymi własciwosciami, nigdy nie grałem w gry, a chcialbym zagrac i np. jesli gra ma takie wymagania to moge w nia pograc na moim laptopie?Wymagania Call of Duty 4 Oto wymagania Call of Duty 4 podawane przez producenta: * Wymagania minimalne gry: - Procesor: Intel Pentium 4 2.4GHz lub AMD Athlon 64 2800+ - Pamięć: 512MB RAM dla Windows XP oraz 768MB RAM dla Windows Vista - Karta graficzna: GeForce 6600 lub ATI Radeon 9800Pro - System operacyjny: XP/Vista * Wymagania zalecane: - Procesor: Dwurdzeniowy 2.4 GHz - Pamięć: 1GB RAM dla Windows XP oraz 2GB RAM dla Windows Vista - Karta graficzna: Nvidia Geforce 7800 lub ATI Radeon X1800 - System operacyjny: XP/Vista a jeżeli nie mogę, to czy wogóle w jakies gry moge grac? i jakie musza miec wymagania?

Laptopy oprócz tych z najwyższej półki nie są przeznaczone do gier w Twoim przypadku bardzo słabym ogniwem jest karta graficzna a to ona decysuje w 90 % o szybkości działania gry CoD 4 raczej będzie działał słabo mozesz spróbować uruchomić go w niskiej rozdzielczości do tego wyłączając większość efektów (np. cienie) ale wtedy gierka będzie wyglądała słabo więc sensu to nie ma za dużego a co do pytania głównego 2,1 GHz oznacza szybkość z jaką pracuje procesor w Twoim wypadku jest to procesor dwurdzeniowy AMD Turion 64 X2 (czyli jakby połączone dwa procesory z których każdy pracuje z szybkością 2,1 GHz )

  • 15.4 oznacza że masz 15.4 calowy ekran

  • AMD Turion 64 X2 2.1 GHz (2 x 2.1 gigahercowy procesor)

  • 3 GB DDR2 (ilość pamięci RAM) im więcej tym gry się szybciej ładują, 3 lub 4GB wystarcza

  • 320 GB (pojemność dysku twardego) gry zajmują różnie teraz, średnio 4 do 8GB