Co warto doinstalować do Windows 10

(ste-fan) #1

Witam, nie mam doświadczenia z Windows 10 a wiem że już niedługo pojawi się Laptop z tym systemem i tu mam pytanie co warto zainstalować dodatkowo do tego systemu?

(ktoś tam) #2

Ja od razu zainstalowałem Classic Shell :smiley:

Pytasz, co warto zainstalować na tym systemie. Wszystko zależy od tego, czego będziesz używać. Każdy program  będzie Ci działać prawidłowo, zainstalowany na Win10.

(adamserce) #4

Czemu proponujesz mu od razu powrót do klasycznego menu.

Spróbuje nowy system, sam stwierdzi co mu się podoba a co nie.

(rgabrysiak) #5

Windows 10 podobnie jak jego poprzednicy nie ma natywnej obsługi archiwów rar, jeżeli chcesz korzystać z tego typu archiwów zainstaluj program WinRAR - jeżeli posiadasz na niego licencję, albo np. 7-Zip.

Microsoft Silverlight to przestarzała technologia i jeżeli nie korzystasz ze stron, które z niej korzystają to nie warto go instalować.

W kwestii Adobe Air, Shockwave etc. jeżeli potrzebujesz - instaluj. Nie ma jednego uniwersalnego zestawu aplikacji, które należy zainstalować. Każdy w inny sposób korzysta z komputera a tym samym korzysta z innych programów.

(ktoś tam) #6

Chodzi mi tylko o zmianę menu “Start” w celu pozbycia się kafelków i przywrócenia jego funkcjonalności, bo w 10 to akurat dno.

(Giiixxxx6) #7

Jak do każdego Windowsa, Windows 10 nie jest wyjątkiem : https://ninite.com/

@Giiixxxx6 do czego ta aplikacja ma służyć? Pierwszy raz spotykam się z nią. 

(ktoś tam) #9

@paweeloss No dobra, może przesadziłem z tym dnem. Tak czy inaczej w stosunku do 7 straciło na funkcjonalności, a przy tym się powiększyło. Dla mnie kafelki tyko zajmują miejsce na ekranie. Po co przyzwyczajać się do używania czegoś, co wcale nam się nie podoba, skoro możemy to zmienić? 

(Giiixxxx6) #10

**@paweeloss **Ban na google czy co? :slight_smile:

(adamk1985) #11