Co warto doinstalować do Windows 10

Witam, nie mam doświadczenia z Windows 10 a wiem że już niedługo pojawi się Laptop z tym systemem i tu mam pytanie co warto zainstalować dodatkowo do tego systemu?

Ja od razu zainstalowałem Classic Shell :smiley:

Pytasz, co warto zainstalować na tym systemie. Wszystko zależy od tego, czego będziesz używać. Każdy program  będzie Ci działać prawidłowo, zainstalowany na Win10.

Czemu proponujesz mu od razu powrót do klasycznego menu.

Spróbuje nowy system, sam stwierdzi co mu się podoba a co nie.

Windows 10 podobnie jak jego poprzednicy nie ma natywnej obsługi archiwów rar, jeżeli chcesz korzystać z tego typu archiwów zainstaluj program WinRAR - jeżeli posiadasz na niego licencję, albo np. 7-Zip.

Microsoft Silverlight to przestarzała technologia i jeżeli nie korzystasz ze stron, które z niej korzystają to nie warto go instalować.

W kwestii Adobe Air, Shockwave etc. jeżeli potrzebujesz - instaluj. Nie ma jednego uniwersalnego zestawu aplikacji, które należy zainstalować. Każdy w inny sposób korzysta z komputera a tym samym korzysta z innych programów.

Chodzi mi tylko o zmianę menu “Start” w celu pozbycia się kafelków i przywrócenia jego funkcjonalności, bo w 10 to akurat dno.

Jak do każdego Windowsa, Windows 10 nie jest wyjątkiem : https://ninite.com/

@Giiixxxx6 do czego ta aplikacja ma służyć? Pierwszy raz spotykam się z nią. 

@paweeloss No dobra, może przesadziłem z tym dnem. Tak czy inaczej w stosunku do 7 straciło na funkcjonalności, a przy tym się powiększyło. Dla mnie kafelki tyko zajmują miejsce na ekranie. Po co przyzwyczajać się do używania czegoś, co wcale nam się nie podoba, skoro możemy to zmienić? 

 

**@paweeloss **Ban na google czy co? :slight_smile:

  • google wyrzuca za dużo wyników… lepiej to samo wrzucić na forum - mniej szukania :wink: to nawet logiczne bo chłopak szanuje swój czas… :wink: