Co wybrac ? Dobre foto + andek/w8 do 500zł

Witam.

Poszukuję dobrego telefoniku do 500zł.

 

Moje wymogi:

  • andek/win8 ( nie znam się na andku, ale chciałbym aby była mozloiwość aktualizacji do nowszych wersji i rootowania/hackowania, czy jak tam takie kombinacje nazwać - na pewno się w to pobawię :mrgreen:

  • jak najlepsze foto, to główny wymóg, nie chodzi o mpx, liczy się jak najlepsza jakość, af, flash.

  • radio fm

  • ekran przynajmniej 3,5-4, może być i więcej

  • przyzwoita bateria

  • ogólnie w miarę wydajny ( jak na tę cenę :smiley:

  • przyzwoity procek

  • gps/wi-fi

  • dual sim może być ( do aero, jak nie to mogę przekładac karty :mrgreen:

 

I w sumie tyle, nie będę na tym grał więc nie zalezy mi zbytnio na wydajności samej grafiki.

Będę przeglądał net, robił foty ( głównie ), słuchał radia i czasem uzywał jako nawigacja - tyle.

 

Aha i jeszcze co ważne - nie kupuję SAM(SZAJS)SUNGÓW i LG, chińczyki też chyba odpadają bo z reguły mają raczej słabe foto ( chyba, że się mylę :smiley:

 

Moje wstępne typy:

 

Sony xperia M

Sony Xperia U

Sony xperia  arc S

Lumia 620

HTC 8S

Gigabyte Roma R2/Alto A2 - nie znalazłem info o aparacie foto w tych ustrojstwach :? 

 

Co myslicie ?

 

jako  fanboj Sony,  polecam Arc S, to dobry telefon - na Allegro dorwiesz za 400zł z gwarancją.

Jeśli zależy Ci na aktualnym systemie, weź Xperię M. Chociaż zawsze pozostaje Arc S z Cyanem, a wtedy będziesz miał aktualny, szybki telefon.

 

Nie wiem skąd uprzedzenia do Samsunga, w tej cenie może udałoby Ci się kupić SGS2, który jest świetnym telefonem i w tym przedziale cenowym zastanawiałbym się właśnie pomiędzy SGS2 i Arc S.

A jak z aktualizacjami w Arc S ?

Miałem 3 samsungi, wszystkie to porażka, jeden zepsuł się na 2 dzień po odebraniu z salonu - nie chę próbowac po raz 4 …