Co wymienić?Procesor czy kartę graficzną?


(Sowulewski) #1

Procesor= Sempron 3000+ (1,8 Ghz 128kb cache)

karta grafiki= GeForce FX5200 (128mb 128bit)

Mam 200zł :smiley: Karte czy procek :smiley:


(Mateuszmati8293) #2

Wymiana procka bez sensu. A karty za 200zł się nie opłaca kupować bo odczujesz niewielki przyrost wydajności. Uzbieraj trochę kasy i pomyśl o lepszej karcie :slight_smile:


(system) #3

tą sprzedaj i kup coś takiego : http://sklep.gral.pl/preview/Galaxy/GeF ... ion_16.php procesor zostaw.


(lazikar) #4

Lazikarmaly.gif


(Mattatg) #5

za 200 zeta to może 9800 se kupisz odblokujesz pooki jak sie uda i wzrost wydajności masz ale czy warto?? jesli chodzi o procka to lepiej kup karte bo to ona jest słąba w tym kompie i ona CI blokuje wiec dorzuć troszke money albo kup 9800 Se


(Marcus35) #6

Popieram. Jedyna sensowne posunięcie to dozbierać kasy na taką kartę


(Jinx83) #7

Kupowanie grafiki za 200 zł to bezsens.

Tak jak radzą koledzy:

http://sklep.gral.pl/preview/Galaxy/GeF ... ion_16.php

Najrozsądniejszy wybór. I cena atrakcyjna.


(Mattatg) #8

jak wyżej i jeszcze wyżej


(Members92) #9

http://allegro.pl/item157281690_sapphir ... 2_2ns.html

dołóż pare złotych i kup ta karte do twojego procka bedzie w sam rac :)POZDRAWIAM


(Michal Kolatek) #10

lepiej dołożyć jeszcze 20 zł

http://allegro.pl/item155995624_galaxy_ ... _w_wa.html

podaj jaki masz zasilacz.


(Members92) #11

No ten co Ci Tobi polecił galaxy ge6800xt z zalmanem tez bedzie super :smiley:


(system) #12

No to ba.. Grafa Nowa.. dozbieraj kasę i bierz tą grafe od Tobiego