Co z autorumen windowsa?

Witam,

Zacznę od tego, że kupiłem komputer, bez systemu, bo miałem. Z tym, że okazało się, że moja płytka zakończyła żywotność.

Nic straconego pomyślałem, bo zrobiłem kopię ISO. Prawda jest taka, że nagrywarki praktycznie nie używam. Rozpakowałem to ISO przy pomocy WinRara, wypaliłem na płytę, no i przeszedłem z tym na nowego kompa. W biosie ustawiłem first boot na

DVD RW (to jedyny napęd jaki mam) no i już z poziomu instalatora Windy chciałem ten dysk podzielić, zrobić format i zainstalować system. No ale instalator się nie odpala tzn. na ekranie mam tylko migający kursor, płyta wchodzi w rozruch, no a potem się zatrzymuje. Sprawdzałem pliki na tej płycie i jest autorun. Nie wiem o co chodzi, bo jak pisałem nagrywarki praktycznie nie używam. Czytałem gdzieś, że jak się rozpakowuje iso to płyta traci bootowalnośc, ale w tych sprawach jestem zielony, a obecnie jeszcze zamulony od główkowania.

Proszę o jakieś sugestie, bo mi się już pomysły skończyły. /serdecznie pozdrawiam/

Gdy zrobisz .iso to nie rozpakowywuj go tylko od razu nagraj obraz na płytę.

Może coś zmieni, choć pewien nie jestem.

Widać nie wypaliłeś płyty z autostartem albo źle zrobiłeś ISO. Najprościej wczytaj sobie DOSa z dyskietki, podejrzyj jaki plik jest odpalany przez autostart i po prostu go uruchom.

Samo ISO też już wypalałem, tzn. najpierw wypaliłem płytę- Plik ISO, nie działało więc postanowiłem to rozpakować i również nie działało. A przed chwilą włożyłem tą płytę do napędu na kompie z którego piszę i płyta mi startuje. Dlatego czuję się zmieszany.

Więc spróbuj mojego sposobu :wink: Możliwe że się coś Biosowi pomieszało. Wypadało by skasować CMOSa, ale najpierw musiałbyś posprawdzać (i zapisać) ustawienia mnożnika procesora i takich tam.

Obraz ISO rozpakowuje min.Powerem ISO