Witam
Zamówiłem w środę towar na allegro (za pobraniem - wartość 300zł), miał dojść na dziś czyli piątek (dwa dni robocze), ale to akurat najmniejszy problem.
Sprzedawca nie odpowiada na gg, mail, ani telefon. (ma w profilu allegro mail i gg, numer telefonu ma tylko na swojej stronie)
Całkowity brak kontaktu, a przecież wystarczyłoby zwykła informacja o opóźnieniu.
150 negatywów, przy 15000 pozytywów, daje 98%, nie napawa to optymizmem, tragedii też raczej nie ma.
Próby kontaktu przeprowadzałem przez cały dzisiejszy dzień.
Skoro po 3 dniach nie wiem nawet, czy towar został wysłany, to czy mogę w takiej sytuacji wystawić negatywa? Najchętniej bym to zrobił i zakupił sprzęt w innym miejscu.
PS.
Ps jest przydługawe i nie wiem czy ma jakieś znaczenie, otóż, ta osoba ma sklep internetowy ze sprzętem komputerowym. Po zakupie na allegro, dostałem w środę
linka do strony sklepu, na który trzeba było kliknąć, zeby potwierdzić zamówienie - kliknąłem zaraz po zakupie, czyli w środę.
Natomiast wczoraj, doszedł drugi mail z automatu sklepowego, o tym, że “zamówienie zmieniło status”, żeby sprawdzić jaki to status, trzeba zarejestrować się
na stronie sklepu I tu zaczynają się schody - wypełniłem formularz i kliknąłem “wyślij” - wywaliło błąd, że mój adres jest już w bazie tego sklepu - mają go zapewne stąd, że jak kupiłem przez allegro, to wprowadzili go u siebie na stronie.
Skoro został użyty, to sprawdziłem opcję “zmiany hasła” - nic z tego, niby dochodzi link na maila pod którym można zmienić hasło, ale po kliknięciu, wyświetla komunikat, że nie jestem zarejestrowany
ps.2
Pozdrawiam wszystkich, którym chciało się to czytać i proszę o jakieś wskazówki.