Co zrobić gdy nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym?

 

Witam
Zamówiłem w środę towar na allegro (za pobraniem - wartość 300zł), miał dojść na dziś czyli piątek (dwa dni robocze), ale to akurat najmniejszy problem.
Sprzedawca nie odpowiada na gg, mail, ani telefon. (ma w profilu allegro mail i gg, numer telefonu ma tylko na swojej stronie)

Całkowity brak kontaktu, a przecież wystarczyłoby zwykła informacja o opóźnieniu.
150 negatywów, przy 15000 pozytywów, daje 98%, nie napawa to optymizmem, tragedii też raczej nie ma.
Próby kontaktu przeprowadzałem przez cały dzisiejszy dzień.

Skoro po 3 dniach nie wiem nawet, czy towar został wysłany, to czy mogę w takiej sytuacji wystawić negatywa? Najchętniej bym to zrobił i zakupił sprzęt w innym miejscu. 

PS.
Ps jest przydługawe i nie wiem czy ma jakieś znaczenie, otóż, ta osoba ma sklep internetowy ze sprzętem komputerowym. Po zakupie na allegro, dostałem w środę
linka do strony sklepu, na który trzeba było kliknąć, zeby potwierdzić zamówienie - kliknąłem zaraz po zakupie, czyli w środę.
Natomiast wczoraj, doszedł drugi mail z automatu sklepowego, o tym, że “zamówienie zmieniło status”, żeby sprawdzić jaki to status, trzeba zarejestrować się 
na stronie sklepu :smiley: I tu zaczynają się schody - wypełniłem formularz i kliknąłem “wyślij” - wywaliło błąd, że mój adres jest już w bazie tego sklepu - mają go zapewne stąd, że jak kupiłem przez allegro, to wprowadzili go u siebie na stronie.
Skoro został użyty, to sprawdziłem opcję “zmiany hasła” - nic z tego, niby dochodzi link na maila pod którym można zmienić hasło, ale po kliknięciu, wyświetla komunikat, że nie jestem zarejestrowany :smiley:

ps.2
Pozdrawiam wszystkich, którym chciało się to czytać i proszę o jakieś wskazówki.

Nie panikować, nie histeryzować…zaczekać powiedzmy do następnej środy…za “pobraniem” to nie ma strachu… :slight_smile:

Niech będzie, tylko że jak pisze czas dostawy 2 dni robocze, to spodziewam się 2 dni, nie 3 ani 5. Brak jakiegokolwiek kontaktu też jest nie w porządku.

 

A może już wysłane tylko poczta się guzdrze? Nie masz cierpliwości to nie kupuj w internecie. Przez taką histerię dorobisz się wrzodów. 

Poza tym, kupiłeś w środę, skompletowanie i wysłane najpewniej w czwartek, a czas dostarczenie 1+2 dni, czyli trzy dni, a jeszcze mamy weekend. 

Czas dostawy 2 dni, wcale nie oznacza, że ktoś poleci na pocztę albo, że teleportuje kuriera zaraz po tym jak klikniesz kup teraz. 

Skompletowanie zamówienia, dojazd to trwa. Nie wspominam już o tym, że sprzedawcy zwykle nadają więcej zamówień, a nie biegają z każdą paczką z osobna.

Na stronie sklepu jest też podany kontakt - jest zadzwonić, albo podany mail. Gdyby nie mieli maila kupującego ich towar na allegro, to byłoby podejrzane. Radzę spokojnie poczekać kilka dni.

 

Jakby mi zależało na czasie, a by nie odbierali telefonów to bym im napisał maila, gdzie bym opisał co, jak, dlaczego i , że rezygnuję z zamówienia. Zamówił w innym miejscu, a jakby od tych pierwszych coś ewentualnie przyszło to po prostu tego nie odebrał. 

Jak za pobraniem i mija termin dostawy to zamów u innego a u tego nie odbieraj. Miałem kiedyś sytuację że zmówiłem towar który był mi głownie potrzebny na weekend. nie został w terminie wysłany więc go nie odebrałem.

Gorzej jak zapłacisz za towar i brak a na koncie sprzedawcy pojawiają się same negatywy, wówczas tylko policja pomaga załatwić sprawę. Wizyta dzielnicowego u oszusta działa cuda.

Nienawidzę braku kontaktu ze strony sprzedawcy, którego de facto kontakt z klientem jest jedną ze składowych pracy… Potrzebowałam w ostatnim czasie dwie szafki do kuchni, wysłałam maile przez Allegro, wysłałam prywatnie, cisza… A słoiki i kartony nadal stoją na ziemi, bo nie jestem pewna wymiarów między półkami i nie wywalę kasy w błoto.

 

Moja koleżanka z kolei kupiła na Allegro buty. Koleś przestał odbierać itd. - długa historia, nie będę opowiadać - skończyło się to zgłoszeniem sprawy na Allegro oraz wizytą na policji. Buciki przyszły w trzy sekundy.

Paczka doszła we wtorek :expressionless:  Wcześniej napisałem maila do sprzedawcy, że “tydzień” to granica mojej wytrzymałości i udało się.

Mam konto na allegro od 12 lat, nie zdarzyła się mi nigdy sytuacja, by rejestrowana przesyłka szła tak długo.

Jakieś drobne rzeczy o bardzo małej wartości można kupić od sprzedawcy co ma setki negatywów, jednak trochę droższe przedmioty warto zamawiać z głową i przed zamówieniem, zadzwonić lub maila napisać, czy towar dostępny i czy w ogóle ktoś odbiera telefony. No i oczywiście zajrzeć w komentarze, poważne firmy i sklepy nie dostają po kilka negatywów tygodniowo. 

dzięki i pozdrawiam

 

 

Poczekać jeszcze trochę, a jak nie będzie żadnej odpowiedzi, zgłosić na Allegro.  mobilne kasyno

 

Wystarczy czytać uważnie :slight_smile: