COD 4 wiesza się po kilku minutach grania


(system) #1

Witam,

Mam problem z multiplayerem w Call of Duty 4 (w Single nie sprawdzałem), mianowicie po jakimś czasie grania, COD się po prostu zawiesza i pomaga tylko restart, czasami jest to po 10 minutach, czasami nawet po godzinie jest w porządku. Na innych, bardziej wymagających grach coś takiego nie występuje.

Komputer:

  • Intel Core 2 Quad Q6600

  • Gigabyte GeForce 9800GT 1GB

  • 4GB RAM

  • Chieftec 500W

Sterowniki mam najnowsze (260.99), próbowałem także instalować starsze (190.38) lecz nie przyniosło to żadnego efektu. Temperatury w porządku, karta graficzna przy otwartej obudowie - idle 44°C, stres 71-72°C (FurMark).

Nie jest to też spowodowane kombinacją Ctrl+Shift, gdyż ją wyłączyłem.

Gra oczywiście oryginalna (patch 1.7), próbowałem ją przeinstalowywać lecz nic to nie dało.

Proszę o pomoc,

Z góry dzięki.


(Łukash) #2

Jaki system ?

Spróbuj w ustawieniach systemowych dźwięku ,ustawić jakość 16bit -4800 hz. Oraz ustaw w grze ,w opcjach audio - Desktop stereo speakers


(system) #3

System to Windows 7 64bit.

W grze nie mam czegoś takiego jak "Desktop stereo speakers", w Speaker Config mam do wyboru "Windows Default", "Mono", "Stereo", "4 Speakers" albo "5.1 Speakers".

Nad Speaker Config jest jeszcze Sound Quality i do wyboru 11 KHZ (Low), 22 KHZ (Medium) i 44 KHZ (High).

Ustawię w systemowych ustawieniach dźwięku to co mówisz (dotychczas miałem 24-bitowe 48000Hz Jakość studyjna) i powiem czy się coś zmieniło.

//EDIT: Niestety, nie pomogło, znowu zwiecha po 10-15 minutach :frowning:


(Łukash) #4

Daj stereo .Zaktualizuj stery do karty dźwiękowej (dźwięk się przewija w sieci w przypadku freezu COD 4)


(system) #5

Karta dźwiękowa to Realtek High Definition Audio.

Na stronie Realteka są sterowniki w wersji R2.55 (KLIK) a na stronie producenta mojej płyty głównej (Gigabyte GA-P35-S3G) jest sterownik w wersji R.52 (KLIK). Mogę wziąć ten nowszy ze strony Realteka?


(Łukash) #6

Tak ,spróbuj tych ze strony Realtek.


(system) #7

Wygląda na to, że już jest dobrze :slight_smile:

Wielkie dzięki.

W razie czego, będę tu pisał.

-- Dodane 16.12.2010 (Cz) 23:01 --

A jednak nie, problem cały czas występuje :frowning:

Jakieś pomysły?