Combo jack, a mikrofon?

Witam. Mam pewien problem i nie wiem jak go rozwiązać. 

Posiadam laptopa Asus R510C. Kupiłam słuchawki z mikrofonem Roccat Renga, dużo gram więc potrzebowałam dobrych słuchawek z mikrofonem do komunikacji. Niestety zapomniałam, że mój laptop posiada tylko jedno wejście mikrofon/słuchawki. Gdy podłączam słuchawki wszystko działa, gdy podłączam mikrofon to niestety nie działa. Zauważyłam że Roccat do słuchawek dodaje “przejściówkę jack” podłączyłam, ale niestety mikrofon dalej nie działa. Czy ktoś miał już taki problem i znalazł rozwiązanie? Będzie mi bardzo miło jeśli ktoś będzie w stanie mi pomóc. 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=ADAPTER+JACK+STEREO(M)+4PIN&bmatch=base-relevance-popul-uni-1-2-0408 Wystarczy przejściówka

Kupiłam i dalej nie działa. Może coś w ustawieniach trzeba zrobić?

cytując za internetami:

pojawiło mi się takie okienko, co zaznaczyć? Jestem w tym totalnie zielona :slight_smile:

ed.thumb.png.cbfa3fc8e32a1ed530f9c5d3ff3

Na pewno nie #3, ale czemu słuchawki są dwa razy - nie mnie pytaj.

Może jedne to słuchawki, a drugie headset, tylko tłumacz dał ciała (tylko głośno myślę).

Ja też nie wiem. Zaznaczyłam te słuchawki i dalej nic, już nie mam pojęcia co dalej robić.

A kiedy podłączasz przejściówkę, to oba kanały grają tylko nie działa mikrofon, czy może jeden zanika?

 

Mam dwie przejściówki:

image.thumb.jpeg.306f10d4111018f9af9622b

Tą niebieską dostałam do zestawu ze słuchawkami - kiedy ją podłącze działają normalnie słuchawki, mikrofon nie.

Tą zielono-różową kupiłam dzisiaj - kiedy ją podłączę nie działa jedna słuchawka, mikrofon też nie.