Comodo IS: Błąd 1603: Błąd krytyczny podczas instalacji

Witam.

Szukam darmowego pakietu Internet Security i natrafiłem na Comodo Internet Security, którego kiedyś (lecz nie na mojej aktualnej instalacji systemu) używałem. Chciałem go więc ponownie wypróbować, ale przy instalacji wywala mi błąd 1603. Tutaj daję całą zawartość .log instalatora: COMODO Internet Security_12-07-28 17.41.39.log (lub do downloadu)

cca3cdd99b5342398828a1f.png

System to Windows XP SP3. Co robić?

Proszę o szybką pomoc! ![-o<

http://www.google.pl/search?sclient=psy … m=&gs_upl=

Myślisz, że nie szukałem? Dwie strony Google przejrzałem w celu znalezienia rozwiązania, żadne Cleaner Tool/deinstalatory/aktualizacje Windows Installer nie pomogły.

Czekam na konkrety…

Nie myślę. W poście nic nie napisałeś, jakie czynności podejmowałeś.

Aż dwie?

http://forums.comodo.com/install-setup- … #msg556535

http://forums.comodo.com/install-setup- … 620.0.html

Nie zakładałbym tematu na tym forum, gdybym znalazł rozwiązanie w Google.

Z doświadczenia wiem, że po dwóch stronach nie znajdę żadnych trafnych wyników, więc oszczędziłem sobie.

Pierwsze nie dotyczy mnie, drugie zresztą też (nie reinstaluję aplikacji, instaluję ją pierwszy raz)… #-o

http://forums.comodo.com/install-setup- … 76.15.html

http://forums.comodo.com/install-setup- … 413.0.html

Jak powyższe nie pomogą spróbuj solucji z tego topa :slight_smile: http://forums.comodo.com/install-setup- … 434.0.html

Lecz wcześniej ściągnij jakąś inną instalke :slight_smile:

Wyczytałem na tej stronce, by na chwilę wyłączyć Instrumentację zarządzania Windows. Teraz stan tej usługi stoi na “Zatrzymywanie”. -.-

A instalkę pobierałem ponownie już z trzy razy…

Masz 60 dni darmowego, zdalnego supportu od Comodo w problemach dotyczących ich produktów.

Wystarczy zarejestrować się tutaj: http://www.geekbuddy.com/try-before-buy?track=2303 i skontaktować z supportem.

Jesli nie chcesz mozesz wyslac im zgloszenie: https://support.comodo.com/index.php?_m … &_a=submit (musisz wybrac odpowiednia kategorie).

To mam przy próbie rejestracji…

Ktoś tu w ogóle do logów patrzył?

Masz/miałeś zainstalowane wcześniej jakieś inne oprogramowanie ochronne? Jeśli tak, to je wyłącz/usuń np. z użyciem AppRemover.

Sprawdź też, czy instalacja pójdzie przy wyłączonych wszystkich zbędnych programach działających w tle.

Miałem Avast’a, wywaliłem go za pomocą Avast Uninstall Tool (czy jakoś tak).

Kwestia programów? Niee, nawet w trybie awaryjnym ten błąd występuje.

EDIT: Wypróbowałem AppRemovera. Nic nie wykrył.

Jeśli chcesz pozbyc sie pozostalosci po Comodo uzyj tego: https://sites.google.com/site/jacobcprt … ects=0&d=1