W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum
Następnie uruchom komputer normalnie - nie w trybie awaryjnym Ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
Dodam jeszcze że w trybie normalnym. po przyciśnięciu PPM na jakimkolwiek pliku Explorer zwiesza się, nie da się otworzyć menu kontekstowego. Podgląd ukrytych plików nie działa.
– Dodane 21.04.2012 (So) 12:29 –
Log wykonany w trybie awaryjnym po operacji usuwania:
Teraz mam problem z uruchomieniem komputera w normalnym trybie, tzn wybieram użytkownika, wpisuje hasło, wciskam enter, pojawia się czarne tło i kursor myszki. Nic więcej się nie dzieje. mogę nacisnąć CTRL+ALT+Del, ale nie da się normalnie wyłączyć komputera z tego poziomu. Muszę na ostro wyłączać. W trybie awaryjnym komputer uruchamia się prawidłowo.
Komputer uruchomił się po 20 minutach. Wyskoczył taki błąd: proces logowania nie może utworzyć okna dialogowego opcji zabezpieczeń.
W trybie awaryjnym komputer uruchamia się w kilkadziesiąt sekund.
Niestety narzędzie do usuwania McAfee nie usuwa do końca wszystkich plików. Zatrzymałem usługę McAfee przez co mogłem wyrzucić kilka plików ręcznie z katalogu Program Files\McAfee, ale wciąż kilka zostało w katalogu których nie da się tknąć.
Jednak widzę już poprawę. Mianowicie, mam już dostęp do plików ukrytych/systemowych.
– Dodane 21.04.2012 (So) 18:44 –
Może to wina jakiegoś sterownika, że ten komputer tak dziwnie się zachowuje albo problem sprzętowy że tak długo się uruchamia.
Zauważyłem że po zalogowaniu albo bardzo długo wyświetla się czarny ekran o którym pisałem we wcześniejszym poście, albo zaloguje się szybko ale na dostęp do plików, usług itp. trzeba czekać ok 20 minut.
Combofixa i SDfixa usuniemy ale to raczej nie powoduje Twojego problemu.
Ponieważ komputer uruchamia się w trybie awaryjnym to podejrzewam jakiś program lub sterownik które nie uruchamiają się w tym trybie. Sprawdź to przez wykonanie czystego rozruchu http://support.microsoft.com/kb/929135/pl