Coraz mniej miejsca na dysku?

Witam serdecznie !

Spotkał mnie mnie nietypowy problem ( przynajmniej tak uważam). Mianowicie, podczas normalnego użytkowania w krótkim czasie pamięc na twardym dysku u zapełnia się. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że nic nie ściągam ani nie zapisuje. Poprostu korzystam z internetu(portale, poczta itd). Pamięc mam zapelnioną do tego stopnia, że nieche mi już nawet urouchamiać Internet Expoler. Gdzie może tkwić prolblem?

P.S Dodam, że mój kupmuter to straszny żęch i pamięci ma tylko 10 giga system operacyjny win 98 se

jakiego masz antywira?

?

Przeleć kompa CCleaner’m. Zmniejsz rozmiar kosza. Ustaw pamięć wirtualną ręcznie np 1.5 x ilość twojej pamięci RAM.

Avast. ale wątpie by był to kłopot z tym programem wcześniej było wszytko Ok, korzystam już jakiś czas z tego programu

Zrób tak jak master_zonk6 , Prawdopodobnie są to pliki tymczasowe z przeglądania internetu

Dzięki za pomoc!

Tylko zapomniałem też dodać, że jestem totalnym laikiem i nie wiem co i jak. Raczej nie sa to p[liki tymczasowoe ponieważ włącza mi sie automatycznie porządkowanie dysku i nie widzę tam plików tymczasowych.

Jak mam włączyc celanera, zmniejszyc rozmiar kosza i wreszcie jak mam ustawić pamięć wirualną??

ściągnij CCleanera z DP

Popraw błędy w postach, opcja EDYTUJ.JNJN

w takim razie uzyj tylko tego:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … +v2.20.920

******************

Ściągnełęm ccleanera.Zainstalowałem na dysku D gdzie było wolne 700 MG. Podczas instalaji w jednej chwili zajeło cała pamieć 700 MG ! Ccleaner nie pomaga :frowning:

__________________________

Daruj sobie kolego zbędne uwagi w temacie :? - masz problem z właściwą interpretacją zalecenia moderacyjnego - pisz na PW.

Agaton

Ile masz pamięci RAM? A właczyłeś i przeczyściłes CCleaner’em??

Odpal go>w zaawansowane zaznacz>stare dane prefetch, deinstalatory hotfixów, historia uzytkownika. Potem analiza i Uruchom Cleaner