Corel X2 - problem z uruchomieniem

Mam następujący problem:

Pobrałam dzisiaj wersję testową programu Corel Paint Shop Pro X2 (PL). Wcześniej nie miałąm do czynienia z tym programem, korzystałam z PS3, ale dostałam plik zapisany w corelowskim formacie, a wersja 11.0, której pełną wersję posiadam, danego pliku nie otwiera. Zainstalowałam trial, a gdy pojawiło się ostatnie okno instalatora wyświetlił się taki oto komunikat:

screenxgc.jpg

Program jest zainstalowany, ale przy ponownych próbach uruchomienia wyświetla mi się to samo okno.

Ktoś wie, co się dzieje?

Posiadam Windows XP Home Edition 2002, Service Pack 3, AMD Athlon 64 X2 Dual, Core Processor 6000+, 3.11 GHz, 3.25 GB RAM.

Uprzedzam, że jestem zielona, jeżeli chodzi o łatki, patche, biblioteki i tym podobne… Więc proszę o pomoc krok po kroku.

Z góry dziękuję.

Próbowałaś odinstalować i zainstalować ponownie?

jeśli problem rozwiążesz - i jeśli dobrze zrozumiałem (plik .CDR?) - to i tak nie otworzysz tego w tym programie

potrzebujesz CorelDRAW a nie PSP

Canaletto - no, aż tak zielona w tych sprawach nie jestem :). Próbowałam, niejednokrotnie. Nawet pobrałam instalkę z kilku źródeł, żeby się upewnić, że problem tkwi w komputerze, a nie w programie.

JeyJey - Plik .CDR.

Próbowałam otworzyć plik w CorelDRAW 11.0, ale wyświetla się komunikat, że ze względu na różnice w formacie potrzebna jest nowsza wersja programu. I też się zdziwiłam.

O, taki mam komunikat, kiedy próbuję otworzyć plik w CorelDRAW 11.0:

screen2krg.jpg

Musisz mieć Corela w takiej samej wersji (lub nowszej), w jakiej został utworzony ten plik.

Możliwe jest też, że plik jest uszkodzony. Możesz ściągnąć program XnView, którym można podejrzeć pliki o rozszerzeniu .cdr.

Przy otworzeniu pliku za pomocą XnView wyświetla się komunikat “Nie można określić formatu pliku”. A więc uszkodzony.

Jakość była dla mnie pewnikiem, w ogóle o tym nie pomyślałam, płyta nagrywana była w firmie informatycznej… No, ale najlepszym się zdarza.