Cos piszczy od zasilacza


(Matt90pl) #1

wlaczam kompa i zawsze cos piszczy jakby od zasilacza ale jak poruszam kablem to sie uspokaja i chodzi ciuchotko. zasilacz mam 2 miechy


(Gracz Online) #2

Prawdopodobnie cewki od zasilacza. Czeka Cię wymiana na nowy. Podaj tym i markę. Podejrzewam, że kupiłeś sprzęt poniżej 100 zł.


(Igloolody) #3

A jaki to zasilacz? Jak kolega powyżej - to pewnie cewki piszczą. Miałem kiedyś zasilacz niejakiej firmy Rubikon. Piszczał i w końcu padł i pociągnął za sobą płytę główną. Ewentualnie piski mogą dobiegać z wentylatora.


(Matt90pl) #4

zasilacz mam modecom 400W dalem za niego ponad 120zł jakies 2 miechy temu


(Igloolody) #5

A jaki model? Bo jak Feel to daruj sobie go. Dobre Modecom'y są z serii MC


(Matt90pl) #6

FEEl mo MC akurat nie bylo


(Igloolody) #7

Najlepiej byłoby reklamować, ale przypuszczam, że nic z tego nie będzie. Jak mam płytę główną firmy Biostar, która też piszczy, ale reklamacji nie chcą uznać, bo jak się wyrazili "przecież działa". A z Modecomami serii feel bywa różnie. Czytałem kiedyś, że jest duży rozrzut jakościowy. Seria MC to już znacznie lepsza jakość.


(Matt90pl) #8

czyli nic z tym nie zrobie? moze to wina kabla?


(Damian131) #9

kup nowy zasilacz :wink:


(Gracz Online) #10

Zimne cewki piszczą w czasie nim zaczniesz ruszać kablem potem nagrzewają się i nie wydają dźwięku. Możesz sprawdź inny kabel sieciowy 230 V dla potwierdzenia moich słów.

Nowy zasilacz + listwa = bezpieczne zasilanie.


(Matt90pl) #11

ale zasilacz jest praktycznie nowy nie ma wiecej niz 2 miechy.

co mam zrobic zeby go nie wymienic?


(Jlukojko) #12

a jaki budżet wchodzi w grę?


(Agatonster) #13

matt90

Na Forum używamy polskich znaków.

Proszę poprawić pisownię zarówno w temacie, jak i w opisie problemu. Życzliwa rada - wykaż też więcej starań w tym względzie w trakcie pisania kolejnych postów

W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku icon_edit.gif

Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Błażej) #14

To nie ma znaczenia. Jak kupiłeś jakiegoś złoma to pewnych efektów trzeba się spodziewać.

Jakiego masz kompa?


(Matt90pl) #15

ja się chyba trochę źle wyraziłem to nie jest typowy pisk tylko jakis dziwny dźwięk jakby jakies brzeczenie czy coś. jak rusze kablem zasilacza to przestaje brzeczęć. stary zasilacz wlaśnie piszczał i go wymieniłem. Mój komp: athlon 2500+

756 ramu

grafa geforce fx5200

dysk 80 gb


(Technik Elektro) #16

to wymień też kabel bo może dochodzi do spięcia z powodu poluzowanego wtyku.


(Matt90pl) #17

a jak ten kabel sie nazywa? kabel do zasilacza? ile to moze kosztować?


(Technik Elektro) #18

10zł tak kabel do zasilacza komputerowego.


(Matt90pl) #19

ok kupie go w poniedziałek i zobaczę czy coś pomoże. mam nadzieję że tak bo wszystko cichutko chodzi jak ruszę tym kablem.