Cos sie dzieje z neostrada


(Domichaelo) #1

Witam

otuz dzisaj moza powiedziec od godziny

co chwila mi rozlacza polaczeniem z internetem mam liveboxa

nawet widac jak diody zapalaja sie i wylaczaja

:expressionless:

czy to jest nie wiem, przez aktuzlizacje... ??


(Konqui96) #2

Wszystkie ci migają??

Bo jeśli tak to znaczy, że ci się aktualizuje...

A jeśli miga ci ta z tym @ to znaczy, że sobie źle coś podłączyłeś.

  1. Na telefonie założyłeś mikrofiltr?

  2. Czy dobrze podłączyłeś liveboxa? Czy podłączyłeś kabelek od telefonu do portu LINE? Czy w ogóle go podłączyłeś?

  3. Jeśli nie pomaga zresetuj kilka razy liveboxa.


(Domichaelo) #3

tak najpier mruga ta @ potem <<

ostatnio mi sie telfon stacjonarny posposull

nie ma sygnalu w telfonie i nikt sie nie moze dodzwnic

ale neo dziala a tel nie :mrgreen:


(Fifkorn 89) #4

a skąd jesteś??


(Domichaelo) #5

kozmin, a przy okazji spytam czy moze sie cos stac z livboxem jak go bede co dzien na noc wlaczal i wylaczal (zazwyczaj wylaczam guzik na listwie) i rano wlaczam moze uszkodzic ? (w noc wkurza mnie to swiatlo... :mrgreen:


(grayna) #6

Ciesz się, że w ogóle masz czynną Neostradę. Mnie odłączyli na 29 dni. Bez mojego powodu.


(Domichaelo) #7

jak sie nie placilo...:stuck_out_tongue: :slight_smile: wiec moze sie uszkodzic :? ?


(grayna) #8

nie czytasz tego co napisałam, a napisałam "nie z mojej winy".


(Domichaelo) #9

to jak z ta moja neo? :shock: bo cos temat zszedl


(system) #10

Ehh. Też mam Livebox, który chodzi już półtora roku i jest caly czas podłączony do prądu. A jeżeli wkurza Cię swiatło można to wyłączyc naciskając przycisk u spodu Livebox z taką lampką. Wtedy będzie widać tylko diody :).

Co do tego odłączenia od sieci-jeżeli jesteś podłączony kablami to podłącz je od nowa i zmień port/usb jeżeli możesz. A jeżeli Wi-Fi to nacisnij przycisk REG! NIE RESET! Ewentualnie zobacz w instrukcji.

Jeżeli jednak nadal jest problem wejdź na 192.168.1.1

Login:admin

Hasło:admin

A tu masz instrukcje co dalej:

a4981ab5c1e1de58m.jpg

384924929ab7ddcdm.jpg

Mały błędzik w screenie. Kliknij na początku zastosuj, a potem połącz.

Jeżeli problem nadal występuje zadzwon na darmowy numer 0 800 102 102 i ustal z konsultantem pomocy technicznej co się dzieje.

Pamiętaj-NIGDY NIE WYŁĄCZAJ LIVEBOXA , jeżeli nie istnieje taka potrzeba. Podłącz go do gniazdka i wyłączaj tylko kiedy jest burza, lub gdzieś wyjeżdżasz. Włączanie i wyłączanie powoduje uszkodzenia pamięci i modułu. A jeżeli jesteś podłączony przez Ethernet-kabel sieciowy-wywal soft. Ja jestem przez sieciówke i softu nie wygrywalem-jest Gicio.

Mam nadzieje, że to pomogło.


(Domichaelo) #11

dzieki juz starczy mi po ostatnim poscie, mozna zamknac