Coś zablokowało stronę i program

Witam.Od paru dni mam laptopa,a nie znam się zupełnie na tych sprawach,więc proszę o poradę.Przeglądając jakąś stronę zauważyłem taką “pływającą” w ramce informację: wygrałeś…(nazwa urządzenia)…,naciśnij tak/nie.Odruchowo kliknąłem na zamknięcie tej ramki.Tak się porobiło,że nie mogłem opuścić tej strony.Antywirus McAfee zapalił się na czerwono i wyświetlił komunikat o zagrożeniu.Musiałem wyjść w ogóle z systemu Windows7,bo inaczej nie byłem w stanie wyjść z tamtej strony.Jakiś czas po tym,wchodząc w Windows Media Player,a potem Media Guide po prawej stronie-tak gdzie są reklamy-wyskoczyło to “coś” i powtórzyło się to samo.Nie mogłem wyjść z WMP inaczej jak przez wyjście z Windowsa.Teraz dalej mi to tam “siedzi”,ale nie blokuje programu.Przeskanowałem antywirusem,ale niczego nie wykrył.Jako,że muszę wprowadzić trochę danych osobowych,więc mam pewne obawy czy to nie jest coś niebezpiecznego.Proszę o wskazówki i jednocześnie o wyrozumiałość.Pozdrawiam.

Przeskanuj system w trybie pełne skanowanie tym programem

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

P.S

możesz też podać logi tak jak tutaj jest opisane

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

i zaczekaj aż ktoś obeznany sprawdzi te logi

Dzięki za odpowiedz.Ściągnąłem Malwarebytes i zrobiłem pełne skanowanie,ale też nic nie wykrył.Może faktycznie to nic nie jest,choć zastanawia mnie ta okresowa blokada strony i WMP.

z tego wynika,że system czysty,ale dla pewności podaj jeszcze te logi tak jak jest w tej instrukcji opisane,tylko tutaj już musi sprawdzić ktoś kto się zna

napewno odezwie się pan Spadndaupol albo Acorus oni się znają na tych logach

to są Paganini logów

maylo ,