Counter Strike, config, skrypt - jak zaprogramować?

Witam serdecznie.

Jako, że nie znam się na programowaniu ni w ząb, dlatego chciałbym się zwrócić do Was.

Mam taki mały problem. Otóż, chciałbym mieć skrypt, dzięki któremu mógłbym zmienić zapisy w configu na rate, cmd_rate, cl_updaterate, cmd_rate, ex_interp.

Potrzebne mi to trochę w organizacji LAN-ów, żeby wszyscy mieli identyczne ustawienia :slight_smile:

Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc ? Od razu uprzedzam, że nie znam żadnego języka :cry:

Problem w tym że przeważnie gry w rodzaju Counter Strike mało interesują tych ludzi którzy się znają na programowaniu (owszem może są nieliczne wyjątki).

Natomiast dla tych którzy się nie znają na grze Counter Strike to nic nie wytłumaczyłeś.

Więc szansa że otrzymasz jakaś sensowną odpowiedź jest znikoma.

Chodzi konkretniej o to, że chciałbym mieć w posiadaniu skrypt, który po odpaleniu edytowałby plik config.cfg tak, aby ustawienia, które wyżej wymieniłem, były dla każdego gracza na LAN-ie takie same.

Edytować może istota rozumna, czyli albo człowiek no albo poczekaj na sztuczną inteligencje, skrypt może jedynie zmienić wg określonych reguł.

Nadał nie podałeś w jaki sposób potrzebujesz zmienić ten plik: z czego i na co?

To powinno być raczej proste, zwykła edycja pliku tekstowego. Perl by się nadał :wink:

Więc w takim wypadku pomoc oznacza odwalenie całej roboty? Cóż, ja osobiście na nadmiar czasu nie narzekam, wybacz. Natomiast nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem kogoś kto to dla Ciebie zrobi, ew. za drobną opłatą.

Rozumiem że każdy ma swój plik konfiguracyjny na swoim kompie ?

Jeżeli tak to:

1.Każdy musi zainstalować taki program

2.Musi go uruchomić

3.Program musi sprawdzić czy te linijki są poprawne, więc musi mieć jakiś wzorzec do którego będzie porównywał.

Jeżeli w pliku konfiguracyjnym są zapisane inne parametry takie jak rozdzielczość, jakość tekstur, ustawienia dźwięku to odpada porównywanie z gotowym plikiem.