Counter-Strike serwer router sweex dwa ip?

Witam jestem początkujący, chce postawić serwer w Counter-Strike i mam problem używam routera Sweex, sprawdzając moje ip na stronach pokazuje się: 85.89.xxx.xx a sprawdzając na kompie mam 192.168.55.101. Podczas gdy stawiania serwera pokazuje mi się adres IP 192.168.55.101 na który nikt nie może wejść (nawet Ja). Proszę o jakieś rady i wyjaśnienia co mam zrobić.

DO MODÓW JEŚLI PODOBNY TEMAT BYŁ TO PRZEPRASZAM I PROSZĘ O PODANIE LINKU

85.89.xxx.xx to IP zewnętrzne, a 192.168.55.101 to wewnętrzne. Za pomocą tego drugiego powinieneś móc się połączyć, tak jak inne osoby w sieci domowej. Podać musisz to pierwsze.

Tak jak mówisz też nie działa… i napisałeś “Za pomocą tego drugiego powinieneś móc się połączyć, tak jak inne osoby w sieci domowej” a ja chce żeby wszyscy mogli się łączyć jest to możliwe? może jakiś porty czy coś muszę przestawić?

66564410.jpg

Uploaded with ImageShack.us

csssv.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Musisz najpierw przekierować porty w routerze, dopiero potem ludzie będą mogli się łączyć z Tobą przez publiczne IP, czyli przez 85.xxx.xxx.xxx. Przekierowanie portu działa tak, że ktoś łącząc się z Twoim IP publicznym na danym porcie, przykładowo 85.xxx.xxx.xxx:27015, zostanie przekierowany na serwer, który jest wewnątrz sieci LAN, czyli na 192.168.55.101.

Pozdrawiam!

a możesz mi powiedzieć jak to zrobić w routerze sweex? szukałem w google i nic nie ma… chyba ze źle szukam

coś tutaj mam zmienić? kliknij fotkę bo się cala nie zmieściła

sweex.jpg

Uploaded with ImageShack.us