Cpanel spam - Jak poradzić sobie ze spamem

Witam mamy w firmie problem ze spamem.

Nie wiem czy użytkownicy porejestrowali się na jakichś stronach czy co ale po nocy potrafią mieć po 20-30 spamów.

Czy mogę ustawić jakiś filtr w cpanelu lub w jakiś inny sposób sobie z tym poradzić?

Gdy wpisuje któryś z adresów w google na który przychodzi sporo spamu to zawsze gdzieś znajdę ten adres na różnych stronach typu:

http://katalog-firm.cybo.com/

http://www.biznesfinder.pl/

www.pageglimpse.com 

 

twórca naszej strony również w kontakcie umieścił nasz adres email w zwykłej formie tekstowej czyli pewnie jakieś boty również mogą go znaleźć w sieci.

W wielu wiadomościach jest na dole opcja wypisz z newslettera itd. ale robić to wiele razy jest uciążliwe

Jeśli zły dział proszę o przeniesienie. pzdr

http://docs.cpanel.net/twiki/bin/view/AllDocumentation/CpanelDocs/SpamAssassin

Równie dobrze można zrobić coś podobnego poza cpanelem na poziomie konfiguracji serwera pocztowego (blokada po nagłowku HELO, albo IP) - ale to już zależy od samego serwera pocztowego.

 

A do kodowania maili na WWW coś z tego:

https://www.google.pl/search?num=100&q=email+encoder+javascript