Crash gry Kroniki Riddicka - Assault On Dark Athena

Mam poważny problem ponieważ dzisiaj kupiłem sobie grę Kroniki Riddicka - Assault On Dark Athena i po instalacji i chęci włączenia gry pokazuje się to:

crash1.th.png

CO to jest???

Pilnie proszę o pomoc

Program wyrzucił wyjątek,sprawdż czy nie masz emulatorów wirtualnych napędów,itp.,wtedy drm może nie pozwalać na uruchomienie gry,ja miałem tak z grą Alpha Prime,dopiero po reinstalacji ImgBurn gra się uruchomiła,sprawdż też programy do nagrywania,jakie masz zainstalowane

Johny jak byś mógł to wytłumacz mi to łopatoligicznie bo nie jestem informatyk i dodam jeszcze że mam wgranego najnowszego patcha i sterowniki do karty graficznej a nawet najnowszego directx’a. A żeby pomóc w rozpatrzeniu co jest błędem to wstawię screena kiedy już chce wysłać maila z błędem (tam chyba pisze coś więcej):

crash2.th.png

Znalazłem te pliki o których tam pisze ale nie wiem co z nimi zrobić.

przemas478 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Chodzi o to,że program może wykrywać tzw. Wirtualne napędy,robisz sobie np. obraz dysku i grasz z takiej płyty,dzięki programom,które pozwalają stworzyć wirtualny napęd i podczepić taki obraz,jeśli masz np. Nero i takie wirtualne napędy są stworzone,mechanizmy zabezpieczające mogą uznawać to za próbę piracenia gry i nie pozwalają na jej uruchomienie,podejrzewam,że efekt niemożności uruchomienia gry to skutek działania takiego zabezpieczenia.

Podaj też konfigurację PC,chyba masz Daemon Tools - ten program służy do tworzenia takich napędów i zabezpieczenie nie może wykryć poprawnie płyty z grą,przed uruchomieniem gry odinstaluj go i zobacz co się będzie działo

odinstalowałem deamon toolsa i nic