CRM do mikrofirmy


(Ambelew) #1

Witam wszystkich,

mam taki problem, mianowicie szef kazał mi zdobyć niewielki CRM, który będzie:

* Gromadził wszystkie maile w jednym miejscu tak, żeby wszyscy pracownicy mieli do nich dostęp

* Grupował wg. klienta (Np. kiedy kliknie się na klienta "A" to wyświetlą się wszystkie maile powiązane z klientem "A")

* Pozwalał na ustawianie ograniczeń (np. pracownik A ma dostęp do klientów, a pracownik B do dostawców, natomiast C do jednego i drugiego)

* Współpracował z jakimś systemem pocztowym (Np. outlook, the bat!)

Natomiast jeśli chodzi o licencję, to jeśli nie będzie kosmicznie drogi to jakoś to przeżyjemy, oczywiście darmowe jeśli będą dobre też mogą być.

Proszę, pomóżcie :slight_smile:


(DarkPeter) #2

http://www.insert.com.pl/programy_dla_f ... /opis.html


(Ambelew) #3

Insertowy nie ma obsługi programów pocztowych :frowning:


(DarkPeter) #4

Musi mieć, nawet Subiekt GT wysyła mi maile przez Outlooka Express

http://www.insert.com.pl/programy_dla_f ... _opis.html

Poczta internetowa

Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.

Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).

Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.

Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.

Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.

Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.

Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.

Reguły wiadomości.

Oznaczanie wiadomości flagami.

Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.

Obsługa załączników do wiadomości.

Import/eksport wiadomości w formacie EML.


(bolivar) #5

http://www.crm.krakow.pl/

http://www.comarch.pl/erp/oferta/produk ... alnosc/crm

http://www.itcube.pl/


(Justyna Jot) #6

Co prawda nie darmowy ale nadający się do tego, o czym piszesz jest http://www.crm7.pl. Funkcjonalność, której potrzebujesz wchodzi w skład wersji podstawowej, więc cena zdecydowanie nie będzie kosmiczna:)


(Ambelew) #7

DarkPeter , Powiedz mi, jest gdzieś opis jak skonfigurować tego outlooka pod to?

Bo nie mogę wynaleźć jak to zrobić.

Pozostałe proponowane rozwiązania już sprawdzam :slight_smile:


(DarkPeter) #8

W Subiekt GT się wysyła przez wyślij E-mail i idzie przez domyślny klient pocztowy.

W Gestor GT jest wbudowany program pocztowy, trzeba sobie go tylko skonfigurować


(Ambelew) #9

Hm, bardziej chodziło mi o drugą stronę, żeby maile z outlooka szły przez gestora,

Insert mówi, że się nie da :frowning:

Autorzy pozostałych rozwiązań chyba nie bardzo wiedzą o co mi chodzi...


(DarkPeter) #10

Przecież wbudowany klient możesz skonfigurować tak jak outlook.

-- Dodane 21.09.2011 (Śr) 13:03 --

Nie testowałem tego programu ,ale sprawdź jeszcze to:

Sage ACT! Pro przygotowano z myślą o klientach indywidualnych, osobach prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą niewielkich firmach, działających w różnych branżach. Sage ACT! Pro to sprawdzone rozwiązanie, które ułatwi zarządzanie informacją o klientach oraz informacją biznesową, zarządzanie komunikacją z klientem oraz podniesie efektywność procesu sprzedaży.

Kluczowe funkcjonalności Sage ACT! Pro:

centralna baza kluczowych informacji o klientach i partnerach biznesowych

dołączanie dokumentów, opracowywanych w popularnych programach

szybki dostęp do prezentacji, ofert, kosztorysów

przejrzysta forma graficzna prezentacji informacji

kontrolowanie terminowego wykonywania zadań

podgląd potencjalnych transakcji i filtrowanie wg kategorii

błyskawiczne generowanie kosztorysów

monitoring pełnej historii kontaktów z klientem i jego firmą

relacje między klientami czy partnerami biznesowymi

przydatne szablony korespondencji

integracja z powszechnie używanymi programami pocztowymi, w tym zaawansowana z MS Outlook ®dostosowanie do indywidualnych potrzeb użytkownika

Tu masz link do demo ->> http://www.sage.com.pl/act/sage-act-pro


(Kowal Tom) #11

Proponuję system Intea. Informacje znajdziesz na

Ja polecam system Intea. Posiada wszystkie funkcjonalności, mechanizmy które opisałeś. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.intea.pl


(Piotr Stanek) #12

Witam,

Polecam ITCube CRM. Z wymagań, które opisałeś wystarczą 2 moduły CRM oraz MAIL. System mam rozbudowane zarządzanie prawami, tak więc jak najbardziej można podzielić kontrahentów aby tylko wybrani użytkownicy mieli podgląd w karty określonych kontrahentów. Zresztą analogicznie wygląda systuacja w przypadku historii kontrahenta, czyli maili, dokumentów, ofert, zamówień itd. Tak więc 2 użytkowników może widzieć tego samego kontrahenta, ale widzą różną historię. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.itcube.pl