CS:GO Inne oddalenie broni na różnych broniach

Hej

Interesuje mnie jak zrobić ,żebym miał inne oddalenie broni na np. Nożu a inne np. Na ak-47. Albo na nożu inne a na pozostałych broniach inne.Proszę o Pomoc.Według mnie jest to jakaś komenda . np. bind “3” useweapon_knife. Tylko jaka to komenda ? Lub tam bind. Czy to się może robi w inny sposób?

Inne oddalenie, w sensie chodzi Ci o viewmodel?
Jak tak to komendy do ustawiania tego to viewmodel_offset_x, viewmodel_offset_y i viewmodel_offset_z (mogą to być liczby na plusie i minusie).

Dość skomplikowane, ale wydaje się do zrobienia (od razu mówię - nie jestem 100% pewien czy zadziała ten sposób - powinien, ale nie sprawdzałem, nie używałem nigdy czegoś takiego), musiałbyś tylko wiedzieć jak używać aliasów - możesz więcej o nich poczytać na necie. No i dużo pisania… :stuck_out_tongue:

Robisz tak:
alias “nazwa aliasu” “polecenie” - każde polecenie jest oddzielane średnikiem
I teraz np:
alias “ak” "use weapon_ak47; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
alias “ump” "use weapon_ump45; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
alias “scout” “use weapon_ssg08; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX”

i tak dalej dla każdej broni - musiałbyś znać ich wszystkie nazwy jakie są w konsoli, niektóre nie są identyczne jak te, które widać w interfejsie gry - np. P2000 dla konsoli CS:GO to hkp2000 i wtedy wpisujesz np. “give weapon_hkp2000”.
Oczywiście musisz ustawić wszystkie bronie, a nie tylko te co masz założone. Ty możesz mieć ustawionego np. Teca, ale podniesiesz CZ i będzie problem :stuck_out_tongue:
Nie ma problemu, żeby jedno ustawienie viewmodelu było dla paru broni, wtedy w poleceniu aliasu wpisujesz kilka razy “use weapon” dla kilku broni.

Gdy już poustawiasz te aliasy, offsety dla każdej broni bindujesz to pod klawisze
bind “przycisk” “polecenie” (tutaj poleceniem są nazwy aliasów, też oddzielasz średnikami)
bind 1 "ak; ump; scout; …"
bind 2 "nazwy dla pistoletów"
Oczywiście wiadomo - pod 1 wszystkie karabiny, smg, strzelby itp., pod 2 pistolety, pod 3 nóż i Zeus - no chyba że masz inaczej zbindowane, to wtedy wiadomo, inne przyciski.

Najlepiej, gdyby takie coś zrobić sobie w osobnym pliku, wrzucić go do folderu cfg - tylko na końcu tego pliku musi być dopisane polecenie host_writeconfig.

alias d disconnect to jest np. skracanie komend. Tylko mi chodziło o dokładny alias.Wraz z viewmodel .Zaraz sprawdzę czy działa i się odezwę.

Jedyne co zrobiło to tak działa , Daję Przycisk 1 i się faktycznie zmienia broń i jest oddalona . Jak zmieniam na nóż to broń jest oddalona tak samo (chyba normalne) ,ale zrobiłem test dla ump i ak ,jedyne co jest w tym źle ,że nie mogę jak dam np 1 (ump) a następnie nacisnę na 3 (nóż) jedyne co jest nie okej ,że nie mogę ponownie zmienić na 1. Czyli ump. Proszę o pomoc !!!

Jednak nie działa .Mógłbyś napisał żebym mógł to mieć normalnie ? Bo fakt faktem działa ale jak już nie mam ak to się robi problem. Nie chcę mi dać w ogóle broni nr.1

viewmodel_presetpos "0"
bind “1” "slot1;viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2"
bind “2” "slot2;viewmodel_fov 68;viewmodel_offset_x 0;viewmodel_offset_y 2;viewmodel_offset_z "-2"
bind “3” "slot3;viewmodel_fov 68;viewmodel_offset_x 0;viewmodel_offset_y 2;viewmodel_offset_z “-2”

Wpisałem to do pliku autoexec.cfg następnie dodałem na końcu autoexeca “host_writeconfig” i do opcji uruchamiania cs’a “+exec autoexec.cfg” Ale nic nie widać różnicy mięzy slotem 1 2 a 3. W konsoli także nie widać zmian. Pomocy

@mateuszek2003 mi to działa ale na forum db coś źle zmieniło cudzysłów

    viewmodel_presetpos "0"

    bind "1" "slot1;viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2"

    bind "2" "slot2;viewmodel_fov 68;viewmodel_offset_x 0;viewmodel_offset_y 2;viewmodel_offset_z “-2"

    bind "3" "slot3;viewmodel_fov 68;viewmodel_offset_x 0;viewmodel_offset_y 2;viewmodel_offset_z “-2"

Fakt Dzięki ale mam jeszcze jeden problem , chciałbym mieć inne oddalenie na np. ak 47 i inne na Awp da się tak?

da się musisz kupować poniższymi bindami
bind “KP_HOME” "buy m4a1;buy ak47;bind 1slot1;viewmodel_fov 88;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2"
bind “KP_UPARROW” “buy awp;bind 1 slot1;viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2”

cudzysłowy popraw, jeśli podniesiesz np awp kliknij bind 8 na klawiaturze numerycznej

A nie da się tego zrobić jakimś Aliasem ? Czy na tyle tego nie ogarniasz bo tam kolega wyżej coś pisał.

ten mój sposób jest lepszy, bo jak będzie alias to musisz za każdym razem wpisywać w konsoli skrót nazwy broni, a tak to zmienia się automatycznie przez kupowaniu przez bind

przykładowy alias
to poniżej wklejasz do configu (autoexec.cfg)
alias “ak” “viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2”

i wpisujesz w konsoli ak

A jak dopiszę do tego np. stworzę alias i będę miał tak :
alias “ak” "use weapon_ak47; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
bind 1 "ak;slot1"
Oczywiście zamiast XX viewmodel.

Dobra twój sposób jednak o wiele lepszy. Tylko czy mogę sobie ustawić inny viewmodel pod awp a inny pod ak ? Tylko bez kupowania bindem ?

@mateuszek2003
możesz usuń z tego co podałem buy m4a1;buy ak47 , buy awp

możesz jeszcze zrobić tak
bind “KP_HOME” "buy m4a1;buy ak47;ak"
bind “KP_UPARROW” “buy awp;awp”

alias “ak” “viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2”
alias “awp” “viewmodel_fov 68;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2”

chyba zadziała

Sam alias w sobie raczej zadziała tyle że problem w tym że jak binduje to nie działa. w sneise bind 1 “ak”

Mógłbyś podać taki co zadziała na AWP mi tylko wystarczy tylko sprawdź najpierw proszę u siebie bo chciałbym żeby awp była bardzo oddalona ale niestety nie można dać dużego fov podczas mm.

@mateuszek2003
http://wklejto.pl/296878

Działa dopiero po wpisaniu awp w konsoli.