Interesuje mnie jak zrobić ,żebym miał inne oddalenie broni na np. Nożu a inne np. Na ak-47. Albo na nożu inne a na pozostałych broniach inne.Proszę o Pomoc.Według mnie jest to jakaś komenda . np. bind “3” useweapon_knife. Tylko jaka to komenda ? Lub tam bind. Czy to się może robi w inny sposób?
Inne oddalenie, w sensie chodzi Ci o viewmodel?
Jak tak to komendy do ustawiania tego to viewmodel_offset_x, viewmodel_offset_y i viewmodel_offset_z (mogą to być liczby na plusie i minusie).
Dość skomplikowane, ale wydaje się do zrobienia (od razu mówię - nie jestem 100% pewien czy zadziała ten sposób - powinien, ale nie sprawdzałem, nie używałem nigdy czegoś takiego), musiałbyś tylko wiedzieć jak używać aliasów - możesz więcej o nich poczytać na necie. No i dużo pisania…
Robisz tak:
alias “nazwa aliasu” “polecenie” - każde polecenie jest oddzielane średnikiem
I teraz np:
alias “ak” "use weapon_ak47; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
alias “ump” "use weapon_ump45; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
alias “scout” “use weapon_ssg08; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX”
…
i tak dalej dla każdej broni - musiałbyś znać ich wszystkie nazwy jakie są w konsoli, niektóre nie są identyczne jak te, które widać w interfejsie gry - np. P2000 dla konsoli CS:GO to hkp2000 i wtedy wpisujesz np. “give weapon_hkp2000”.
Oczywiście musisz ustawić wszystkie bronie, a nie tylko te co masz założone. Ty możesz mieć ustawionego np. Teca, ale podniesiesz CZ i będzie problem
Nie ma problemu, żeby jedno ustawienie viewmodelu było dla paru broni, wtedy w poleceniu aliasu wpisujesz kilka razy “use weapon” dla kilku broni.
Gdy już poustawiasz te aliasy, offsety dla każdej broni bindujesz to pod klawisze
bind “przycisk” “polecenie” (tutaj poleceniem są nazwy aliasów, też oddzielasz średnikami)
bind 1 "ak; ump; scout; …"
bind 2 "nazwy dla pistoletów"
Oczywiście wiadomo - pod 1 wszystkie karabiny, smg, strzelby itp., pod 2 pistolety, pod 3 nóż i Zeus - no chyba że masz inaczej zbindowane, to wtedy wiadomo, inne przyciski.
Najlepiej, gdyby takie coś zrobić sobie w osobnym pliku, wrzucić go do folderu cfg - tylko na końcu tego pliku musi być dopisane polecenie host_writeconfig.
Jedyne co zrobiło to tak działa , Daję Przycisk 1 i się faktycznie zmienia broń i jest oddalona . Jak zmieniam na nóż to broń jest oddalona tak samo (chyba normalne) ,ale zrobiłem test dla ump i ak ,jedyne co jest w tym źle ,że nie mogę jak dam np 1 (ump) a następnie nacisnę na 3 (nóż) jedyne co jest nie okej ,że nie mogę ponownie zmienić na 1. Czyli ump. Proszę o pomoc !!!
Jednak nie działa .Mógłbyś napisał żebym mógł to mieć normalnie ? Bo fakt faktem działa ale jak już nie mam ak to się robi problem. Nie chcę mi dać w ogóle broni nr.1
Wpisałem to do pliku autoexec.cfg następnie dodałem na końcu autoexeca “host_writeconfig” i do opcji uruchamiania cs’a “+exec autoexec.cfg” Ale nic nie widać różnicy mięzy slotem 1 2 a 3. W konsoli także nie widać zmian. Pomocy
ten mój sposób jest lepszy, bo jak będzie alias to musisz za każdym razem wpisywać w konsoli skrót nazwy broni, a tak to zmienia się automatycznie przez kupowaniu przez bind
przykładowy alias
to poniżej wklejasz do configu (autoexec.cfg)
alias “ak” “viewmodel_fov 54;viewmodel_offset_x 3;viewmodel_offset_y -2;viewmodel_offset_z -2”
A jak dopiszę do tego np. stworzę alias i będę miał tak :
alias “ak” "use weapon_ak47; viewmodel_offset_x XX; viewmodel_offset_y XX; viewmodel_offset_z XX"
bind 1 "ak;slot1"
Oczywiście zamiast XX viewmodel.
Mógłbyś podać taki co zadziała na AWP mi tylko wystarczy tylko sprawdź najpierw proszę u siebie bo chciałbym żeby awp była bardzo oddalona ale niestety nie można dać dużego fov podczas mm.