Kiedyś kupiłem Xperię Z2, zepsuła się i została nieudolnie naprawiona przez serwis CTDI, że na obiektywie były rysy i przebarwienia. Po ponownej reklamacji wymienili Z2 na Z5 z nową 2 letnią gwarancją. Od początku wymiany były problemy z telefonem - wyłączał się aparat z przegrzania po 2-3 minutach, czasem zawieszał się, a filmy nagrywał z szumami, których nie dało się w żaden sposób wyeliminować. W końcu kupiłem inny telefon, a ten postanowiłem wysłać do CTDI w ramach gwarancji.
Dziś otrzymałem email o treści:" Na podstawie zgłoszonych usterek w urządzeniu, otrzymanym w dniu 06.10.2020 Autoryzowane Centrum Serwisowe CTDI oszacowało, że ze względu na rodzaj i stopień niezgodności, wymiana urządzenia wymaga nadmiernych kosztów w stosunku do kosztów jego naprawy."
■■■ ?
Ja rozumiem, że serwis wybiera tańszą opcję czyli naprawę, ale telefon już pochodzi z reklamacji i wolałbym wymianę na nowy. Tym bardziej, że za pierwotnie reklamowaną Z2 zapłaciłem około 1600zł, a po reklamacji CTDI wymieniło mi ją na znacznie tańszą rynkowo Z5 (w ówczesnym czasie czyli kwiecień 2019 te Z5 kosztowały w allegro po około 500zł). Teraz mi piszą, że wymiana za droga i proponują naprawę, albo…odesłanie wadliwego telefonu.
Witaj, CTDI to dawniej Regenersis, o którym opinie nie były najleprze.
Kiedyś był w-support z wrocławia i było wszytko ok.
Do CTDI odsyłałem jakiś rok temu telefon 3 razy zamin naprawili usterkę.
Więc moim zdaniem jak coś jest nie tak to odsyłaj do oporu.
Przed wysyłką zrobiłem dokładne zdjęcia reklamowanego telefonu ze wszystkich stron żeby w razie kwasu mieć dowód i dodatkowy powód do wymiany. Poza tym w gwarancji jest zapis, że “gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej”.
No nic zobaczę co odpowiedzą.