Cyfra + Brak sygnału mimo zielonych pasków sygnałowych

Mam problem z Cyfrą, oglądałem sobie film, gdy nagle wyskoczył mi komunikat Brak sygnału, sprawdź antenę. Jestem pewny że z anteną wszystko jest ok, zresztą wchodząc w menu i sprawdzając poziom sygnału oba paski są niemal cały czas wypełnione w całości na zielono, czyli wszystko jest idealnie. W czym może być problem?

Sugeruję skontaktować się z dostawcą. Może satelitę zestrzelili?

Jaki dekoder masz? wszystkie kanały nie działają??

Raczej nie, bo na Polsacie, który również korzysta z Hot Birda, nie ma problemów. Poza tym w takiej sytuacji problem byłby również z większością nadajników naziemnych, gdzie działałyby co najwyżej kanały TVP. A jeśli chodzi o satelitę, to już bardziej prawdopodobna opcja jest taka, że się przesunął (ale konsekwencje byłyby takie same poza tym że w ciągu jednego dnia prawdopodobnie by mu skorygowali ustawienie).

Sprawdź dekoder (podłącz inny, może być innej platformy albo FTA), będziesz wiedział czy problem jest z anteną czy dekoderem. Jeśli z dekoderem, to dzwoń do Cyfry (jeśli masz na wynajem) albo składaj reklamację (jeśli masz na własność).

Kpc21 , zapomniałem dodać na końcu :wink:

Wpływ na taką sytuację może mieć wiele czynników. Pomoc techniczna, ma tę przewagę na nami, że mogą użyć diagnostyki i dostarczyć konkretnych informacji. A tak, temat wygląda jak wygląda. Wiele gdybań i żadnych konkretów i kombinowanie. A co w sytuacji, jeżeli usterkę może naprawić tylko serwis?

EOT.

Do cyfry to trzeba jeszcze się dodzwonić, już nie wspominając o kimś konkretnym z infolinii który udzieli nam jakich kol-wiek informacji. Najleprze to jest jak dzwonisz do niich i nie tylko tu cytat z pamięci"może pan tak zrobić, ale ja nie mogę panu powiedzieć jak system to przeczyta, uzna" Albo, odpowiedz na reklamację, dostaje pisemko udaje się z nim do punktu sprzedaży a tam zonk sprzedawca nie rozumie pisma :smiley: no to znów reklamacja reklamacji ok dostaje 2 pismo znów się udaje do punktu c+ i znów to samo sprzedawca nie rozumie treści, to mu tłumaczę i w końcu po usilnych tłumaczeniu całej sytuacji i dzwonieniu z jego strony do infolinii dystrybucyjnej zrozumiał o co biega, ale znów nie wiadoma jak system uzna dane czynności, zarówno w punkcie c+ jak i na infolinii i znów reklamacja reklamacji. :o

wiec pomoc techniczna wielu przypadkach takich jak ten może tylko o bul głowy przyprawić :stuck_out_tongue:

Autor watka sie nie odzywa i nie powiedział czy jeden kanał nie odbiera czy wszystkie , widać chyba usterka minęła :smiley:

sprawdź kabelki czy nie są uszkodzone oraz czy wszystko przy antenie jest tak jak powinno być, chyba że masz uszkodzony konwerter :smiley: