Cyfrowy Polsat a Cyfra + - Jakie koszta?

Mam pytanie. Bo chcę wziąć Albo Cyfre + albo Polsat cyfrowy. Moje pytanie.

Jak to wygląda w przypadku 2 TV ? Powiedzmy ze u dystrybutora chcę drugi dekoder do drugiego TV. Wobec tego czy będe płacił 2 abonamenty czy nie ? Czy inne koszta są?

Bo nie chce się bawić w splittery i takie rzeczy. Jestem laikiem w dziedzinie TV SAT. Moje zdolności to tylko Kablówka i to wszystko. I jak to się ma do Polsatu i cyfry. Jak ktoś wie cośna ten temat to byłbym wdzięczny za info.

Aha i czy będzie potrzebny drugi talerz czy to wszystko będzie możliwe pod jednym talerzem.

A może jest ktoś z dystrybucji to by mi powiedział jakie są koszty Cyfrowego polsatu teraz podczas promocji ? ( Chodzi mi o założenie + abonament familijny i wiadomo… antena i dekoder )

I również tyczy się to Cyfry + jak te ceny wyglądają.

Bo to co pisze na stronie a jak jest w rzeczywistości to 2 światy

za kazdy dekoder osobny abonament.ja z tych 2 bym bral cyfre .ale wonw N telewizje

Czyli 2 x takie same abonamenty… Hm to fakt nie opłącalne…

to płacisz podwójnie a splitter 100 zł …

nie trzeba 2 talerza

zalezy od pakietu zwykły 35 zeta miesiącznie i 199 dekoder można tez domówić sportowe i sie płaci 46zł miesięcznie i 99 za dekoder promocja to kilka miesięcy za darmo umowa na 18 lub 24 miesiące

zapomnij o tym … ceny drogie…pakiety kiepskie… w tym roku traca wyłączność na HBO…

polecam polsat cyfrowy … ale jego NIE DA SIE rozdzielić

cyfra droższa ale MOŻNA ROZDZIELIĆ SPLITTEREM

co to znaczy?

Spliter sprawdziłby się tylko w przypadku Cyfry+,na Polsat to nie działa.

Jeden talerz wystarczy tylko trzeba kupić podwójny konwerter tzw. TWIN.

Czyli jedyne wyjście… rozdzielając Polsat na 2 TV to 2 dekoder z druga kartą( czyli 2 abonamenty ? ) No tak Splitter jest tylko na cyfrę…

Złączono Posta : 02.12.2007 (Nie) 18:13

A jak wygląda eNka ? w stosunku do 2 TV ? również 2 abonamenty?

Tak,podobnie jak w Polsacie karta jest sparowana z dekoderem.