Cyfrowy polsat brak niektórych kanałów

(welll1) #1

Więc tak... miałem kiedyś Cyfrę+ ale skończyła nam się z nimi umowa no i tak wypadło że Polsat ma lepszą ofertę. Rodzice zamówili pakiet familijny, kupili dekoder ECHOSTAR DSB-717

no i podłączyli. Dodam że talerz mam od Cyfry + jest ustawiony tak jak był i wszystko śmigało. Talerz ma chyba 80 cm. I teraz tak podpinam dekoder, ustawiam wszystko i przechodzę do konfiguracji. Wybieram satelitę HotBird i transponder 11158 V bo tylko na nim mam sygnał z Polsatu (są jeszcze transpondery 12188 V, 12284 H i 12322 H ale tam nie ma sygnału). Jakość przesyłu mam 50 % a moc sygnału 55% nie znam się za bardzo na tym i nie mam pojęcia ile powinno być. Daję żeby wyszukało kanały.. trwa to chwilę i tak działa mi mnóstwo kanałów ale gdy włączę TVP1, TVP2, AXN, Animal Planet, Discovery i jeszcze kilka innych wyskakuje komunikat "brak sygnału" Nie wiem jak się z tym uporać. Proszę o pomoc osób które mają jakieś pojęcie o telewizjach cyfrowych. Dodam że sam jestem zielony :oops:

Wiem że forum nie jest o tej tematyce ale może znajdzie się ktoś kto pomoże

(hevet) #2

na tp. 11158V tak?

To mało na takiej antenie powinno być nawet 99%,moc sygnału powinna wystarczyć chociaż też mogłaby być większa.Albo masz słabej jakości kabel no właśnie ilu metrowy masz,może to też być wina konwertera.A w opcjach jaki rodzaj konwertera wybrałeś?

(welll1) #3

Co to konwenter i gdzie to się wybiera?? :oops:

Kabel mam około 25 metrów, monterzy z cyfry rok temu go zakładali i na cyfrze wszystko działało normalnie.

(Piecia110) #4

przyczyna moze byc zbyt mala srednica talerza ja mam cyfrowy polsat i mam 90 cm a kabel moze byc walniety tak samo zreszta jak konwekter nie darady stwierdzic z czego wynika ten problem moze byc to rowniez brak dostepu do kanalu zbyt ubogi pakiet dla danego kanalu a na jakich kanalach wyskakuje ci ze brak sygnalu?

(Kpc21) #5