Witam od 3 godzin nie mam TV komunikat “tego kanału nie ma w twoim abonamencie”. Rachunek na pewno opłacony, resetowałem ustawienia, ponownie skanowałem programy. Siła sygnału i jakości na 100% W końcu zadzwoniłem na pomoc techniczną kazał mi włączyć kanał 23 i czekać na ponowienie sygnału do 40-tu minut, również nic to nie dało dalej nie mam ani jednego kanału oprócz tego 23 (dla abonamentów) oraz stacji radiowych.
u nich to normalne kilka dni temu wywaliło co chwile na cały ekran ze rachunek nie opłacony a wszystko zapłacone miałem zadzwoniłem konsultant powiedział że to wyłączy i żebym przełączył na tvp2 i czekał aż to zniknie normalnie załamka
Tylko ze ja nie mam komunikatu ze rachunek jest nie zapłacony. 
Polsat tak ma, musisz czekać na reaktywację na którą mają czas 24h( ![]()
Niestety takie rzeczy są na porządku dziennym w Polsacie, jak nie nękają telefonami to mają jakieś awarie.
To chyba będę myślał nad zmianą na co innego 
znowu awaria? CHyba któryś raz z rzędu od kilku miesięcu o tym słyszę. Ciekawe. Mając Nkę nigdy czegoś takiego nie miałem. Co ciekawe - tylko wtedy kiedy aktualizuje mi się dekoder. Śmieszna sprawa.
Próbowałeś wznowić połączenie z satelitą na stronie cp ?
Chodź raczej autorowi wątku już włączyli 
Nie wiem skąd te narzekania,jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od 1998 roku i na palcach jednej ręki mogę policzyć jakieś przerwy w nadawaniu programów…
Ja miałem problemy na starcie. Ale po kilku telefonach już było ok
Ponad to, kiedy była darmowa próbka vod nie działało mi to (więc raczej kasy nie zainwestuję
) Poza tym od kilku lat jest ok 
W c+ nie pamietam żeby coś takiego się wydarzyło, kartę reaktywujesz online, w czasie kilku minut.
PS: Cc teraz nadaje 16:9 i my czasem niektóre seriale maja paski po bokach, komuś tez?? sprzed SD
Używałem 2002-2009 i również mogłem liczyć na palcach jednej ręki awarie (awarie, a nie zaniki sygnału spowodowane zamiecią śnieżną/burzą :P)
To mało widzę wiesz o cyfrze, tam też było wieeele wpadek i awarii, czy to z uprawnieniami czy z kanałami czy z dekoderami - ja mam zawsze info z 1 ręki a nie ściemę serwowaną klientom.
