stel11
(stel11)
20 Grudzień 2014 00:55
#1
Już od jednego miesiąca mam ten czarny ekran powitalny nie wiem jak z nim się uporać próbowałem już wszystkiego (chyba) czyli przywracanie i w ogóle itp.
Bardzo bym prosiłbym o jakomś skuteczną pomoc , ponieważ zależy mi na tam tym Ekranie Powitalnym
Bardzo Prosze o Pomoc
Azi
(Azi)
20 Grudzień 2014 07:25
#2
Rozumiem, że zgłasza Ci się ekran logowania z użytkownikiem i prosi o hasło?
Jeśli tak, to wejdź we właściwości sieci (obojętnie jakiej) i odinstaluj usługę Netware (bodajże “Client Netware Protocol”).
Restart komputera, później panel sterowania> Konta użytkowników > zaznacz “Użyj ekranu powitalnego”.
To tyle po Twoim trochę chaotycznym poście…
stel11
(stel11)
20 Grudzień 2014 14:51
#3
Tylko że ja tego nie mam ;/
Jeśli na ekranie logowania masz czarny ekran to Ułatwienia dostępu masz w lewym dolnym rogu kliknij na nie i odznacz wszystkie opcje. Albo zobacz w właściwościach na pulpicie może masz coś przestawione.
stel11
(stel11)
21 Grudzień 2014 14:02
#5
tzn co mam zrobić …
Mam się wylogować czy co ?
Przepraszam za nie ogarniecie , ale nie jestem Informatykiem czy co
Atis
(Atis)
21 Grudzień 2014 22:24
#6
Przez ten czas już dawno mogłeś reinstalować system.
Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool
Atis
(Atis)
23 Grudzień 2014 11:34
#8
W panelu sterowania odinstaluj Akamai NetSession Interface i mystartsearch uninstall.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Atis
(Atis)
23 Grudzień 2014 13:26
#10
W AdwCleaner masz wybrać opcję Usuń.
stel11
(stel11)
23 Grudzień 2014 14:10
#11
tylko że mój antywir wykrywa go jako jakiś Koń Trojański
mrFreeze
(mrFreeze)
23 Grudzień 2014 14:34
#12
Wyłącz antywira na czas używania ADWClenera
stel11
(stel11)
23 Grudzień 2014 14:37
#13
przeskanowałem tym programem i usunołem tam jakieś pliki , potem kazał mi ponownie uruchomić kompa czy to wystarczy ?
mrFreeze
(mrFreeze)
23 Grudzień 2014 14:39
#14
Tak. Możesz wrzucić ten log co po restarcie się pojawił. Teraz wrzuć nowy log z FRST.
Atis
(Atis)
23 Grudzień 2014 23:05
#16
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
CHR HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
Lsa: [Notification Packages] :\WINDOWS\syste
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {70D46D94-BF1E-45ED-B567-48701376298E} URL = http://127.0.0.1:4664/search&s=D4Cj_N2LqKzy-y5QM_xVH1yBc6U?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004 -> ${searchCLSID} URL = http://search.yahoo.com/search?ei=ISO-8859-1&fr=megaupi7s&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004 -> {69C01222-9750-4958-B9CB-E9F9F1FCD302} URL = http://search.yahoo.com/search?ei=ISO-8859-1&fr=megaupi7s&q={searchTerms}
BHO: No Name -> {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} -> No File
BHO: No Name -> {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} -> No File
BHO: No Name -> {68F9551E-0411-48E4-9AAF-4BC42A6A46BE} -> No File
BHO: No Name -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> No File
BHO: No Name -> {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -> No File
BHO: No Name -> {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} -> No File
BHO: No Name -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> No File
Toolbar: HKLM - No Name - {A057A204-BACC-4D26-C39E-35F1D2A32EC8} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004 -> No Name - {A057A204-BACC-4D26-C39E-35F1D2A32EC8} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004 -> No Name - {88C7F2AA-F93F-432C-8F0E-B7D85967A527} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004 -> No Name - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - No File
Handler: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - No File
FF Extension: No Name - {20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b} [Not Found]
CHR DefaultSearchKeyword: Default -> mystartsearch
CHR DefaultSearchURL: Default -> http://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1414759555&from=smt&uid=TOSHIBAXMK8037GSX_77QQT1BFTXX77QQT1BFT&q={searchTerms}
S0 bkafyj; system32\drivers\pdsuthrnwlqzpvq.sys [X]
S0 cmnnuxcueolth; system32\drivers\zetwumfwcbnvil.sys [X]
S3 CrystalSysInfo; No ImagePath
S3 EagleNT; No ImagePath
S3 EagleXNt; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
S3 hid7906; system32\drivers\hid7906.sys [X]
S0 hsynwtgfkyali; system32\drivers\sdkdej.sys [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
S3 PCAMPR5; No ImagePath
S0 pzekfd; system32\drivers\engkowvskvflsqp.sys [X]
S3 s3chipid; No ImagePath
U1 WS2IFSL; No ImagePath
S3 XDva405; No ImagePath
C:\AdwCleaner
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0000002F-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020420-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020421-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020422-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020423-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020424-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020425-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0002E005-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35200-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35201-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35202-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35203-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35204-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{44EC053A-400F-11D0-9DCD-00A0C90391D3}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{46763EE0-CAB2-11CE-8C20-00AA0051E5D4}\InprocServer32 -> No File Path
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-343818398-651377827-839522115-1004_Classes\CLSID\{B196B286-BAB4-101A-B69C-00AA00341D07}\InprocServer32 -> No File Path
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll:SummaryInformation
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll:{4c8cc155-6c1e-11d1-8e41-00c04fb9386d}
CMD: type C:\boot.ini
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Atis
(Atis)
24 Grudzień 2014 01:25
#18
Nie widać przyczyny problemu w logach.
Odinstaluj jeden program antywirusowy.
Skasuj folder C:\FRST
Dimatheus
(Dimatheus)
24 Grudzień 2014 06:25
#19
Hej,
Może masz po prostu wyłączony tryb VGA w czasie uruchamiania systemu? Czy przypadkiem na ekranie na czarnym tle nie miga w lewym górnym rogu podkreślnik?
Pozdrawiam,
Dimatheus
stel11
(stel11)
24 Grudzień 2014 11:23
#20
Tzn. mam ponownie uruchomić kompa czy wystarczy wylogować się i sprawdzić ?