Czarny ekran z kursorem i nic więcej

Witam. Otóż mam pewien problem.Mam laptopa Lenovo G560. Na Windows 7 przy włączeniu komputera przed logowaniem pojawia się czarny ekran.

No i nie włącza się dalej. Czekam 5 minut…10 minut…15 minut i nic… Po wciśnięciu dowolnego przycisku, lub poruszeniu myszką ekran ściemnia się na maks. Tzn tak gdybym wcisnął FN+Klawisz ściemniana i przyciemnił na maks.

Chciałem zainstalować nowego Windowsa przez obraz płyty, no ale nie mogę dostać się do pulpitu.

Aktualnie więc korzystam z trybu awaryjnego.

Prosiłbym o wytłumaczenie wszystkiego, bo przyznam, ze w sprawach komputerów to jestem zielony :wink:

Sprawa 2 - na awaryjnym mimo że płyta jest w napędzie, pojawia się info, że płyty nie ma. Mimo iż wcześniej pokazywało że jest. To normalne ;)?

Sprawa 3 - Czym wypakować ISO, jeżeli juz uda mi się włączyć laptopa normalnie? ;] winrarem jakoś nie potrafię -.-.

Proszę o pomoc i z góry dziękuje!

ISO się nie wypakowuje, to raz. Bootowalny obraz iso można stworzyć. Właściwie, to powinieneś odłączyć laptopa od zasilania i wyjąć baterie na kilka minut. Potem pozałączać i uruchomić. Najczęściej pokazuje się w takich sytuacjach opcja naprawy systemu.

Cześć

Skoro w trybie awaryjnym wszystko działa poprawnie to znaczy że problem powoduje prawdopodobnie jakiś sterownik.

Czy aktualizowałeś może jakieś sterowniki w ostatnim czasie?

Próbowałeś przeinstalować sterowniki do karty graficzne?

Jeżeli wcześniej wszystko działało poprawnie, czy próbowałeś skorzystać z punktu przywracania systemu?

W kwestii instalacji Windows 7, w jakim celu chcesz wypakować obraz systemu?

Jeżeli chcesz przeinstalować system, uruchom komputer z płyty i gotowe.

Wczesniej jednak zrób sobie backup ważnych danych na płytę, pendrive, zewnętrzny dysk etc. np. za pomoca Linuksa w wersji LiveCD

Aktualizacje robiłem przez Windows Update.

Jeśli chodzi o sterowniki to hmm… nie przypominam sobie. Jeśli już to wszystko działo się poprzez Aktualizacje.