Czarny Fullscreen/ problem z odtwarzaniem filmow


(Struz18) #1

Witam wszystkich sympatykow programu all player Ten program jest naprawde swietny.Mam jednak jeden problem. Prosze Was o pomoc, bo byc moze, to jakies glupie i blahe niedopatrzenie z mojej strony. Mam wszystkie kodeki i najnowsza wersje direct x. Pomimo tego, kedy dwukrotnie klikam w ekran, aby go powiekszyc, robi sie czarny i zostaje tylko glos. kiedy wracam do malego okienka, ekran wciaz jest czarny, musze wtedy badz przesunac klatke do przodu, badz zminimalizowac film i wrocic za sekunde do normanego trybu. Dlaczego tak sie dzieje? Co mam zrobic, zeby ogladac filmy w normalnym trybie pelnoekranowym? Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziekuje za rade ange brouillon.


(system) #2

A moze sprubuj sciagnac inna wersje tego programu ja pamietam ze ciagle mialem problem ze wersja V2.2.2 i czesto mi wywalo bledy mam ta 2.2.6 i jest ok


(Struz18) #3

Dzieki za odpowiedz, ale raczej bo wczesniej tak robilem i wszystko bylo ok, oprocz jednego filmu. Potem padl mi komp i przestaly chodzic filmy(tzn. zacinaly sie na fullscreenie)


(system) #4

NO to zainstaluj tylko jakies jedne kodeki zeby ne bylo balaganu wywal te co masz i moze daj np te http://www.free-codecs.com/download_sof ... =1271&s=95