Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale to umieściłem ale gdzie indziej nie pasował.
A wiec tak
Kupiłem w sklepie w swoim miescie Router TP-Link TD-W8901G no i był problem ze sie nie synchronizował z linią ADSL (neostrada) wiec oddałem ja na gwarancje do tegoz sklepu. Powiedzaino mi ze zajmie to ok 1,5 tyg.
Czas leci i dzisiaj mineło juz 25 dni od kiedy oddałem router na gwarancje i w dalszym ciągu go nie ma.
Dzowniłem sie pytałem to jedyna informacja jaka uzyskam to to ze nie ma jeszcze prosze cierpliwei czekac.
Ile oni tak naprawde maja czasu na realizajce gwaracji. w serwisie mówia o 35 dniach roboczych. a przy gwarancjach zagranicznych nawet dłuzej.
Jak to ma sie do prawa konsumenta. Bo z tego co wiem od daty oddania sprzetu na gwaracje jest 14 dni na to aby gwarant ustosunkował sie czy sprzet zostanie naprawiony czy nie etc. mineło juz 25 a ONI(Sklep) nie maja zadnej informacji o tym sprzecie. jak im to powiedziałem to sie wyprali
Predzej umowa mi sie skoczy z neostrada niz ja dostane router
PRosze o pomoc
Na karcie gwarancyjnej nie ma daty terminu naprawy