Mój klient zarejestrował domenę w az.pl, następnie podpiął ją pod serwer nazwa.pl.
Zrobił to w piątek wieczorem.
Ponieważ to nie jest jego pierwsza podpięta domena, wątpię, aby coś źle zrobił. Tym bardziej, że sam to sprawdziłem i wszystko było dobrze.
Podpiął w piątek wieczorem, natomiast dziś, w poniedziałkowy wieczór, domena nie jest jeszcze dobrze ustawiona. Cały czas nie ma odpowiednich dnsów (które są na 100% dobrze ustawione).
Klient kontaktował się z az.pl i uzyskał informację ‘trzeba czekać’.
Sam rejestrowałem kilka domen, znam wielu innych osób, którzy to robili.
I nigdy nie trwało to aż tyle czasu. Wczoraj myślałem, że to z powodu weekendu, jednak jest już późne popołudnie w poniedziałek, a domena jeszcze nie działa.
Aktualizacja DNS powinna nastąpić maksymalnie w przeciągu 48 godzin. To samo zresztą piszą w pomocy. Jeżeli jeszcze od piątku wieczór to nie nastąpiło to jest ewidentnie coś nie tak ze strony az.pl. Weekend nie ma tu nic do czynienia ponieważ serwery DNS nie robią sobie wolnego na sobotę i niedziele.