Częste blue screeny Windows 10 64bit


(zboro07) #1

Po blue screenie dostałem informacje:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 3b
BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF8800F2F99CC
BCP3: FFFFF8800AD44B60
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\071417-6832-01.dmp
C:\Users\Zboro\AppData\Local\Temp\WER-10514-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Co mogę zrobić? :confused:


(Przemo78) #2

W pliku 071417-6832-01.dmp masz wyszczególnione programy, które brały udział w błędzie. Nie używasz przypadkiem Comodo - antywirus, firewall?. Jeśli tak to odinstaluj to ustrojstwo.


(adam9870) #3

Zerknij: W jaki sposób założyć temat dotyczący Blue Screen of Death (BSOD) zwanym potocznie niebieskim ekranem śmierci?