Częste rozłączanie routera LINKSYS WAG200G


(Wojtas23 01 91) #1

Witam!

Mam neostrade i niedawno kupiłem ten router (jakiś miesiąc temu). Dziś dość często rozłącza się z internetem i musze go łączyć poprzez wejscie na strone 192.168.1.1.

Dość dawno formata nie robiłem moze to przez zle skonfigurowany router lub inne ustawienia lub zawirusowany komputer. Co o tym myśliscie :?:


(Crow86) #2

W jaki sposób łączysz się z routerem? Przez Wi-Fi czy po kablu? Jaką masz wersję firmware? Próbowałeś zresetować router (resetem umieszczonym na obudowie)? Możesz spróbować go zresetować (wyeksportuj sobie najpierw ustawienia, zapobiegnie to ponownej ręcznej konfiguracji, wystarczy zaimportować plik ustawień po resecie).


(Wojtas23 01 91) #3

Z routerem łączę sie przez kabel.

Wersja Firmware: 1.01.09

Probowałem resetować nic nie daje to.


(Crow86) #4

Czy ten problem pojawił się dopiero teraz, czy wcześniej też coś takiego się zdarzało? Sprawdź, czy Twoje ustawienia wyglądają tak: http://lanpolis.pl/2008/01/27/konfigura … h-linksys/


(Szymszejdi) #5

Moim zdaniem to równie dobrze może być problem z neo, ja mam ten router już 2 lata na netii i nigdy mi nie rozłącza netu od tak.

Żebyś nie musiał za każdym razem ręcznie go podłączać do netu, zaznacz w konfiguracji połączenia opcję “autoconnect”


(Wojtas23 01 91) #6

Dopiero teraz zaczął się tak czesto rozłączać. NA początku zdarzało sie to ale rzadziej. W ustawieniach routera miałem tylko nie tak ustawiony DSL MODULATION. Może to była przyczyna - zobaczymy ,jak mysliscie ? :slight_smile:

Nie mam opcji AUTOCONNECT, przeszukałem wszystko…

Dodane 16.09.2009 (Śr) 16:01

Jednak nic to nie pomogło. Nadal się rozłącza… :-o :-o


(Crow86) #7

Za ponowne połączenie po utracie sygnału odpowiada parametr “Keep Alive: Redial period xx Seconds”, gdzie xx odpowiada za czas, po jakim ma być przeprowadzana próba ponownego połączenia (domyślnie 30). Możesz spróbować skontaktować się z TP i powiedzieć im o swoim problemie, możliwe, że jest to ich wina i są w stanie coś z tym zrobić. Ewentualnie jeśli masz jeszcze modem od TP i chce Ci się poeksperymentować, możesz sprawdzić, czy łącząc się przez modem będziesz rozłączany, jeśli tak, to najprawdopodobniej jest to wina TP, jeśli nie, to spróbuj jeszcze raz podłączyć router, sprawdzić wszystkie kable czy dobrze łączą, jęśli będzie nadal zrywał połączenia należy go zgłosić do reklamacji. Mój Linksys WAG200G pracuje bez żadnych problemów już ponad rok, ale możliwe, że Twój egzemplarz jest jakiś wadliwy.


(Wojtas23 01 91) #8

Nie rozłącza juz się ale dziwnie chodzi internet. Raz wczytuje strone, raz do połowy i musze odświeżyc. Co to moze byc przyczyna ?


(kid_m) #9

nie wiem, ale mam ten sam problem z tym samym routerem… :slight_smile:

łączę się przez kabel oraz bezprzewodowo

miałeś jakiś problem z kablem zasilającym ?

minęło już trochę czasu, więc… rozwiązałeś problem ??


(Kuflak) #10

Witam,

może spróbujcie zrobić downgrade z fw 1.01.09 na 1.01.06? Sam mam 1.01.05 i jest ok, o tym najnowszym różne opowieści się słyszało :slight_smile:


(Wojtas23 01 91) #11

Niestety nadal mam ten problem. Niekiedy chodzi cały dzień, a niekiedy dosłownie co 5 min się rozłącza. Jak dokonać tego downgrade ?


(Damkan58) #12

To powie ktoś jak zrobić taki downgrade???

bardzo bardzo bardzo prosze, też mi to jest potrzebne,

a jak nie to , to może skąd wziąć starą wersję firmware powiedzmy 05

bo 6 tez mi fiksuje

Dodane 11.08.2010 (Śr) 11:53

Bardzo prosze, niech ktokolwiek pomoże,