Częste wyk. 100% procka / zawieszanie się laptopa

Witam serdecznie,

Mam problem z laptopem (win7),

Dość często procesor jest wykorzystywany w 100% przez 15-20 sekund, po czym wszystko wraca do normy. podejrzewałem kasperskiego, ale jego wyłączenie nie pomaga.

Bardzo proszę o poradę i przewodnictwo w usunięciu wszelkiego plugastwa z mojej maszyny

http://wklej.org/id/628998/ - OTL logfile

http://wklej.org/id/629001/ - Extras logfile

Proponuje odistalowanie niepotrzebnych aplikacji zaistalowanych w atostarcie,miałem ten sam problem z swoim laptopem,rozwiązałem go w taki sposób ,że po koleji wlaczałem aplikacje z dysku C i gdy uznałem iż nie jest mi do niczego potrzebna po prostu odistalowałem.Oczywiscie każdy producent ma inne aplikacje wiec zalecam ci wejscie na strone asusa i zapoznanie sie z szczegułowym opisem wszytkich aplikacji zaistalowanych na twoim laptopie.Taki opiis wszytkiego powinien byc do każdego modelu laptopa…Tak tylko moge pomuc i na pewno spokojnie dojdziesz do wszytkiego i zyskasz doswiadczenie…

i tak też będę musiał zrobić, jeśli dowiem się, że logi są czyste i nie jest to wina jakiegoś dziadostwa :).

dzięki za radę, czekam na kogoś, kto sprawdzi logi i powie mi, co w trawie piszczy.

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY WIRUSÓW

Sprawdź na czystym rozruchu http://support.microsoft.com/kb/929135/pl

i w trybie awaryjnym.

Pobieram program Malwarebytes Anti-Malware i zaraz będę skanował.

Proszę mi jeszcze powiedzieć, cóż to jest CACAOWEB? Kaspersky wywala komunikat o wysokich ograniczeniach. Zdołałem się doczytać tylko, że to jakaś forma omijania limitów czasowych serwisów z filmami. Nie tylko ja używam tego komputera i zastanawiam się, dlaczego mam zainstalowane coś, co wg kasperskiego jest NIEZAUFANE przez całkiem spory % użytkowników. Czy z tym też coś mam zrobić?

Dodane 17.11.2011 (Cz) 20:35

skan Malwarebytes Anti-Malware zakończony, usunął kilka pozycji. czekam na info odnośnie CACAOWEB. pozdrawiam