Częste Zawieszanie sie Komputera


(drapekr10) #1

Jakoś dałem rade wejść na forum.

Od Dziś raczej od niedawna gdy wchodzę na internet to bardzo często wyłącza mi sie albo pisze na Mozilli " Połączenie przerwane " wcześniej tego nie miałem dopiero jak sciągłem filmy albo jak sciągłem taki program Sekko czy jakos tak , wszedłem na stronę z włączonym programem i przy oglądaniu filmu zaczęły mi wyskakiwać na avast informacje ze mam wirusa i ja je usuwałem i wyłączyłem stronę a teraz mi się zacina komputer tak jak by jakieś klatki byli i właśnie problem z internetem .

Wiem Ze Avast wykrywał wirusy w " Temp " czy cos takiego bo nie przeczytalem tylko od razu usuwałem

Daje Moje Logi

http://wklej.org/id/270001/ OTL

http://wklej.org/id/270002/ System Repair Engineer

http://wklej.org/id/270003/ REGLOOKS

Nie wiem czemu nie mogłem zrobić skan gmer bo mi wyskakiwał komunikat " Wystąpił problem z aplikacją 13zoixrq.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. "


(Gutek) #2

Uruchom System Repair Engineer zakładka System Repair >> Browser Add-ons >> odszukaj i usuń

Wykonaj pełny skan Dr. Web CureIt


(drapekr10) #3

Więc tak Skanowałem Dr. Web CureIt przez 5 godzin i pare minut przed koncem padł mi komp i nie mam logów ale znalazło 3 trojany i usunęło je

Ale jak je usunęło i padł mi komp teraz coraz częściej sie zacina jakieś dziwne .

Daje Log Z Malwarebytes

http://wklej.org/id/270060/

Czemu mam takie duże zużycie procesora i CPU ?

CZemu mam tyle svchost tyle ?

asdjz.jpg


(Gutek) #4

Daj log z ComboFix


(drapekr10) #5

http://wklej.org/id/270431/ << ComboFix

W Tym Oknie Pisało ze znaleziono oprogramowanie Rockit czy jakoś tak


(Gutek) #6

Wykonaj pełny skan Dr. Web CureIt

Mimo, że jest:

Pobierz GMER

W GMER nic nie zmieniasz-> wciskasz Szukaj (odczekaj swoje) -> po skanie Kopiuj.

>>>> otl-gmer-rsit-dds-inne-instrukcje-t370405.html


(drapekr10) #7

http://wklej.org/id/270508/ << comboFix

Wiec tak Dr. Web Curelt < robiłem juz skan znalazł 3 wirusy trojany po czym sie zawiesił komputer i nie mogłem wsiąść log-ów skanował mi 5.30,00 godz do rana siedziałem po czym zawiesił sie komputer :frowning:

Gmer Wyskakuje mi takie coś \/

asddn.jpg


(deFco247) #8

Widoczne w Combofixie modyfikacje powoduje właśnie sterownik od Daemon Tools.

On też uniemożliwia normalne działanie GMER-a, więc musisz go wyłączyć za pomocą Defogger (na końcu posta).


(drapekr10) #9

Więc tak zrobiłem skan wszystkimi programami jakie miałem i podam niżej linki bo chce mieć juz spokoj z tym komputerem bo nie da sie pracować -_-

Dam, Na Kolorowo żeby się lepiej sprawdzało xD A teraz na poważnie.

Mnie już trochę wkurza ten komputer zacina sie jak nie wiem niby logi nic nie wykryły ComboFix mi wykrył jakiegoś Rookita i zrobił restart , Dr. Web CureIt zrobil skan trwał 5 godzin znalazł wirusa usunął i mi się zawiesił komputer , zużycie procesora i CPU bardzo duże ja juz nie wiem co robić.

Skanować avastem jeszcze ?

Logi: 30.01.2010 Godz:02:20

http://wklej.org/id/271039/ < GMER ( Coś Mało Tego W Logu Chyba )

http://wklej.org/id/270508/ <ComboFix

http://wklej.org/id/271042/ <OTL

http://wklej.org/id/271043/ <REGKLOOKS

http://wklej.org/id/271044/

http://wklej.org/id/271041/ <RSIT

http://wklej.org/id/270060/ <MalwareBytes

A Teraz Jakieś Logi Czy coś co mi sie pojawiły na dysku C:

http://wklej.org/id/271045/ <Graph

http://wklej.org/id/271046/ <Info.Txt

Trochę Sie Napisałem Mam Nadzieje Że Pomożecie.

Dzięki I Pozdrawiam

!HELP!


(Gutek) #10

Pięknie, ale jak wiesz niektóre kolory są zastrzeżone czerwony i zielony :slight_smile:

po skanie należny w Malwarebytes' Anti-Malware wciskamy Usuń zaznaczone

System Repair Engineer zakładka Boot Items >> Services >> Drivers >> odszukaj i usuń

Uruchom System Repair Engineer zakładka System Repair >> Browser Add-ons >> odszukaj i usuń

Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:

Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.

Następnie uruchom OTL ponownie, w OTL kliknij na przycisk CleanUp.

Użyj OTC - http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe

Optymalizacja autostartu: http://www.bezpieczenstwosystemow.pl/in ... opic=116.0


(drapekr10) #11
========== OTL ==========

Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ deleted successfully.

C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-152049171-854245398-1004 folder moved successfully.

C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-152049171-854245398-1003 folder moved successfully.

C:\RECYCLER folder moved successfully.

========== COMMANDS ==========

Error: Unable to interpret <[emptytemp> in the current context!


OTL by OldTimer - Version 3.1.24.0 log created on 01312010_140115

Chyba juz wszystko Dziękuję Za Pomoc : )


(Gutek) #12

Autostart zoptymalizowany?


(drapekr10) #13

Właśnie nie bardzo wiem co tam ma zrobić dla tego daje screen tego co tam ma ; )

xdddw.jpg

xddddv.jpg


(Gutek) #14

Od-ptaszkuj zbędniki które są u Ciebie - link wyżej.


(drapekr10) #15

Tzn. że muszę odznaczyć te które mają mi sie nie włączać przy starcie windowsa ? te które mi nie są potrzebne ?

Sorki ze tak pytam ale nie chcę nic zepsuć :slight_smile:


(Gutek) #16

Nic nie zepsujesz. Wyłącz śmiało, nie będzie to obciążało systemu.