Częstotliwość Procesora AMD Phenom 955 x4 3.200Mhz

Mam dwa jednakowe procesory AMD Phenom II 955 x4.Jeden nowy pokazuje częstotliwość 3.200 Mhz a drugi kupiłem używany i ten pokazuje częstotliwość 1.603 Mhz.Nie wiem dlaczego,czyżby był niesprawny.Zrobiłem scan programem OCCT ale nie potrafię tych wyników zinterpretować.Podaję wyniki:CPU Infos-Deneb,4Cores,MMx(+),3 DNow(+),86-64,SSE4A

CPU Current 1603 MHZ,Oryginal 1600,0MHz,Overlock 0,2%

BUS Current 200,4MHz,Oryginal 200,0MHz,Overlock 0,2%

Zobacz jak ustawia mu bios mnożnik, ma być 16 x FSB 200, albo ustaw mu na sztywno x16.

Lub uszkodzony?

Do JNJN-Proszę o szczegółowe poprowadzenie za rączkę bo jestem zielony w tym temacie.

Płyta główna i jej rewizja to? odczytaj bezpośrednio z płyty, okolice pamięci lub slotów PCI.

Albo chyba wystarczy jak założysz CPU i odłączone zasilanie 230 V od zasilacza i wyjmij baterię na 10 minut, włóż, ustaw w biosie co trzeba (datę,godzinę i bootowanie) i zapisz bios Save i zobacz teraz.

Czy po włożeniu baterii należy podłączyć zasilanie i dopiero wejść do biosu?

Wkładasz baterię, podłącz zasilanie 230 V i start do biosu.

Ustawiłem w biosie CPU Ratio na 16x ,zatwierdziłem i save.Ekran się zmienił na czarny i tak to trwa już 2 godz.Kompa nie można wyłączyć.Nie wiem co jest grane,czy mam czekać aż się coś samo zmieni?

Wyciągasz wtyczkę z zasilacza lub wyłączasz wyłącznik i masz.

Jeśli identyczny CPU pracuje OK, tego odsyłaj na reklamację i tyle.