Czy coś nie tak w grach? Zestaw komputerowy


(Tony321) #1

Witam.

Moj komputer:

Grafa - Palit HD4870 X2 2GB 256 PCI-E GDDR5

Ramy Ocz 4 gb

Procesor - Phenom II X4 940 s.AM2+ BOX

Płyta główna - Asus M3A32-MVP Deluxe ARD790 AM2

Monitor Benq E2200HDA 21,5 cala czy0iy w grach gram na rozdziałce 1920 na 1080.

Teraz moje pytanie. Jak to sie dzieje ze kolegi sprzet warty 3 tysiace i w kazdym z tych elementów słabszy o połowe ciagnie np Gta 4 all na medium, tylko na mniejszej rozdziałce, i nawet sie nie przytnie. A mi przy sprzecie za 5,5 tys nawet na medium sie tnie ze nie da sie grac? Wina sterów? Ja mam wiekszosc pod AMD a on ma procek Intel core 2 duo e8400, 2 gb ramu, i grafe GF 8800gtx. Czy ja mam pecha poprostu ze na najlepszym sprzecie od ati mi sie takie rzeczy dzieja ?:/. Testowali w Enterze mojego kompa i powiedzieli mi ze ma super osiagi lepszze od i7 i takie tam i ze jeszcze takiej maszyny nie składali to co nie ma kompa ktory udzwignie GTA 4? czy poprostu Ati robi kiepski sprzet?


(Technik Elektro) #2

pobaw się sterownikami masz b. dobry sprzęt... zainstaluj najnowsze catalisty itp, masz vistę czy xp??


(Tony321) #3

Mam viste Ultimate z SP 2 . Co do sterów ktore polecasz? Niby mam te najnowsze.. ale malutkie problemy mialem przy instalacji ich i nie wiem na dobrą sprawe czy sie zainstalowały te nowe z ich stronki czy tez przez te problemy czasmi nie zostały te co producent z płytka dorzucał. Bo niestety do grafy sterów jeszcze nie ma chyba . Najnowsze są pod 4800 ? a ja mam 4870 wiec kolejny smutek. p.s jak sprawdzic czy mam aktualne sterki ? :D:D


(Technik Elektro) #4

nie ma oficjalnego service packa 2 dla visty ty piracie jeden :stuck_out_tongue: wejdź na stronkę www.ati.com dział download i pobierz najnowsze stery.,,


(Tony321) #5

Ja nagrywałem systemu tylko sklep w ktorym kupowalem kompa xD. O jajaca xD mam service packa 2 xD. Ale to windows 64 bit jak cos. I wersja 30 dniowa oczywiscie xD. Nie wiem moze oni już maja SP2 xD. A co do sterów pobierałem najnowsze tylko nei wiem czy sie zainstalowały poprawnie. Jak to sprawdzic?


(Konrad93) #6

sprawdź w Dodaj/Usuń Programy (jak coś takiego w Viście jest, bo nigdy jej nie miałem :wink:)