napełniałam wczoraj kartridż z kolorem. Od tego czasu drukarka pokazuje błąd pojemnika z tuszem. Wiem,że jest to na pewno błąd z kolorem. Sprawdzałam w innej drukarce czarny i z nim jest wszystko O.K.
Czy mozliwe,że kolor nawalił po przetarciu “blaszki” (nie wiem jak nazwać) wodą. LEciutko! [-X
Też mam ten model i odpowiadając na pytanie, to tak możesz drukować na samym czarnym tuszu.
Co do błędu to tam nie ma treści, wyświetla się tylko E na wyświetlaczu co oznacza error i miga dioda przy ikonce tuszu.
Jeśli kartridż robi problem po przetarciu wodą, która mimo wszystko zawiera jakieś zanieczyszczenia (po to się gotuje ją) to dobrze by było potraktować go jakimś alkoholem izopropylowanym, spirytusem czy np. płynem do udrażniania głowic. Tak samo możesz zrobić patyczkiem higienicznym ze stykami w samej drukarce. Choć mimo wszystko jeśli cała elektronika w tym kartridżu nie skapitulowała od tego przetarcia to ten tusz jeszcze nadal będzie sprawny, pomimo błędu i nadal będzie można z niego drukować. Warto spróbować wydrukować jeśli miał jeszcze jakąś wartość, bo w końcu nowy kosztuje 70,- za oryginał.
Najprościej wymontuj kolor, zostaw tylko czerń tak samo jak ja zrobiłem. Wtedy pomimo błędu drukowanie będzie możliwe. Chyba że reset elektroniki pomógłby http://www.swiattuszy.pl/content/view/102/159/lang,pl/ w tym przypadku pomóc, możesz sprawdzić.
U mnie jest to samo, ze względu na ten błąd gdy się wyciągnie kartridż. Nie znalazłem na to sposobu i nie wydaje mi sie żeby był w ogóle. Po prostu HP zabezpieczyło się, że po wyciągnięciu kartridża czy użyciu niektórych zamienników funkcjonalność pomniejsza się o funkcje kopiowania.