Czy dysk Sata III będzie działał na Sata II? Czy karta graficzna Pci Express będzie działać na Pci Express 2.0? Czy moja płyta obsłuży Ram 1333mhz?

Witam składam sobie PC.  Mam

Płyta główna - Gigabyte GA-H61M-S1 Rev. 2.1

Chipset - Intel® H61 Express Chipset

Karta Graficzna - Radeon R7 250X 1GB

Zasilacz - Corsair CX Series 500W ATX

Chłodzenie procesora - Oryginalne Intel

1 Dysk - Max Xtreme Technology Mx Ds Fusion Sata III 2.5  (Ssd)

2 Dysk - Ocz Vertex 460 Sata III 2.5 (Ssd)

3 Dysk Adata Premier Pro SP900 Sata III 2.5 (Ssd)

Procesor - Planuję zakup Intel Core i3 3220

Ram - Planuję zakup Ddr 3 Dimm 1333mhz 2x2Gb żeby działały w trybie dual channel

link do specyfikacji mojej płyty głównej http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4198#sp

 

I teraz Kilka moich pytań wybaczcie moje błędy nie znam się za bardzo

  1. Dyski są na wejścia Sata III (6Gb/s) a w płycie głównej mam wejscia na Sata II 3Gb/s. Czy te dyski będą działać? A jak będą działać to czy będą spadki fps w grach?

2.Moja karta graficzna ma wejście Pci Express 3.0 a na płycie mam Wejście Pci express 2.0. Czy kata graficzna będzie działać?  I czy będą spadki fps w grach przez to że katra jest podłączona do Pci Express 2.0 a nie Pci Express 3.0?

  1. W specyfikacji płyty głównej jest napisane z tego co ja  zrozumiałem Cytat “Support for DDR3 2200(OC)/1333/1066/800 MHz memory modules” że płyta obsługuje pamięć Ddr 3 1333mhz ?

  2. Czy lepiej kupić 2x2Gb żeby działały w trybie dual channel czy 1x4Gb w single channel? które ramy będą wydajniejsze 2x2gb czy 1x4Gb

  1. Będą działac.

  2. Będzie. (wątpie czy w grach zauważysz róznicę, raczej w zastosowaniach profesjonalnych )

  3. Tak(bezwzglednie), a po OC nawet 2200.

  4. Lepiej dla gier.(2x2)

Przy takiej karcie graficznej potencjału PCI-E 2.0 nie wykorzystasz, nie mówiąc aby było niezbędne PCI-E 3.0.

Dysk nie ma znaczenia dla FPS. Przy sata2 zadziała, maksymalny transfer będzie ograniczony przepustowością interfejsu.