Czy GeForce 9800 GTX pasuje to reszty sprzętu?

Witam ostatnio moja karta graficzna GeForce 8800 GS wyzionęła ducha, znajomy znalazł mi w swoich zasobach GeForce 9800 GTX. Problem polega na tym czy moja maszyna jest odpowiednia do takiej karty graficznej. Jeśli chodzi o sprzęt to jestem kompletnie zielony, na co powinienem zwrócić uwagę przed próbą podłączenia tej karty i czy jest to w ogóle możliwe?

Musisz podać całą konfiguracje sprzętową, tj. Procesor, płyta główna, zasilacz.

8800 gs to karta na złącze pcie, podobnie jak 9800 więc teoretycznie powinna pasować, w praktyce, jak masz pecha to może się okazać że karta nie mieści ci się w obudowie bo niektóre wersję 9800 były dość długie.

Druga sprawa to zasilacz, o ile z 8800 często nawet słabe zasilacze sobie radzą, to z 9800gtx może być problem, bo karta potrzebuje około 140W pod obciążeniem, jeżeli masz zasilacz słabej jakości jak np. tracer lub feel to lepiej nie podłączaj tej karty.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html <- lista kiepskich zasilaczy.

Na pewno to można powiedzieć, że zasilacz do takiej karty musi mieć co najmniej 400W.

Ja mam Feel III 400 ATX i ciągnie bezproblemowo od kilku już lat taki zestaw, podkręcony: Core2Quad 9500 2,8@3,31GHz/4GB DDR2/GF 9800GT.

Feel III nie są już kiepskiej jakości, co innego poprzednie modele.

P.S. Zapomniałem jeszcze dodać ,że w tym zestawie są trzy dyski twarde.

Przy zasilaczu podaj markę i model zasilacza. Sama moc z tabliczki nic nie daje. Aby to zrobić, należy otworzyć obudowę, programem tego nie odczytasz.

Hoshigaki ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Więc tak:

  • Procesor: AMD Athlon 64 x2 Dual 4800+ 2,51GHz

  • Płyta główna to GIGABYTE GA-M52L-S3

  • Do zasilacza wrzucam screen 20_1248724948.jpg