Czy internet z limitem 25 GB wystarczy?

Witam. Jestem zupełnie zielona w temacie dlatego pytanie dla kogoś kto się zna. Niedługo wyprowadzam się z powodu studiów, będę mieszkać sama i zastanawiam się nad internetem z Play gdzie limit jest właśnie 25 GB. W moim przypadku korzystanie z internetu to głównie portale społecznościowe, poczta, radio internetowe, allegro, youtube, oglądanie filmów online, wyszukiwanie informacji. I tutaj pytanie czy wystarczy mi tego internetu?

Zainstaluj sobie jakiś licznik transferu, sprawdź przez jakiś czas(tydzień,dwa) ile zużywasz i proporcjonalnie obliczysz ile potrzebujesz w miesiącu.

Prosty programik , który to potrafi:

http://www.dobreprogramy.pl/NetWorx,Program,Windows,15976.html

Ja mam 20GB i starcza mi z dużym zapasem.

Pozdrawiam.

Tedi

Do internetu powinien spokojnie starczyć, ale jakbyś wycięła z użytkowania “filmy online”. Taki film różnie waży od 600MB do nawet 2~3GB jeśli jest fullHD.

 

Zrób tak jak doradził tedi70 , ale pamiętaj by korzystać z internetu normalnie. Przywołany program prócz sumarycznego zużycia danych wyświetla statystyki w których jest rozpisany każdy program który użył internetu.

Jeszcze półotra roku temu sam korzystałem z Play On-line ,miałem w umowie limit danych 15 GB i musze Cie uspokoić bo na korzystanie z sieci swobodnie Ci starczy z wykluczeniem ściągania większej ilości danych.

Korzystałem dość intensywnie i nigdy nawet nie skorzystałem z opcji :dokup pakiet"

Pozdrawiam.

Zależy jak będziesz korzystał z  niego :slight_smile:

Jeśli jesteś w zasięgu LTE, to rozważ ofertę Plusa - Internet LTE bez limitu. 

Tak swoją drogą…

 

 

Mogliby się zdecydować, bo to spora różnica :slight_smile:

Ja tam widzę do 5 Mb/s.

A ja widzę różne oferty, od 1 Mb/s do prawdziwego braku limitów.

 

Gdzie jest haczyk? Bo przyznam, że oferta, pomijając kwestię stabilności łącza mobilnego, wygląda całkiem interesująco.

Haczyk jest taki, że limitów nie ma tylko w zasięgu LTE.