Czy internet z T-Mobile ma publiczny adres IP?

Witam,

Może i trochę dziwne pytanie ale naprawdę akurat w tych sprawach jestem kompletnie zielony, a dokładnie to chodzi mi o to czy T-Mobile posiada internet z publicznym adresem IP.?

Z tego co wiem nie - chyba w plusie można dodatkowo wykupić (w T-Mobile się nie orientuje). Kilka miesięcy temu chciałem zdalnie się łączyć z nas-em w Play-u i gdzieś wyczytałem po wielu dniach walki, że to niemożliwe.

Nie ma, przynajmniej w tej ofercie T-Mobile domowy LTE bez limitu do 20/60Mb/s

Najlepiej będzie jak zadzwonisz na info do T-Mobile i zapytasz czy jest taka możliwość. Z mojej strony mogę Ci powiedzieć, że w Plusie na pewno można takie coś zrobić. Masz do wyboru albo IP publiczne zmienne albo stałe. Oczywiście dodatkowo płatne do abonamentu.

posiada publiczny adres ip tyle tylko, że jest on zmienny…czyli za każdym razem jak się łączysz masz inne ip…
jeżeli chcesz założyć domenę czy coś podobnego to robisz sobie dyndns albo no-ip i po sprawie…

1 polubienie

Ok dzięki za odpowiedzi, po prawdzie to chciałem ten internet po to by na swoim komputerze w domu widzieć przez kamerę co dzieje się na działce, bo już niestety odkąd ją mamy to już 2 razy dokonano kradzieży z garażu.

Z tym to też nie ma pewności. Publiczne IP może zależeć od oferty.

w t-mobile jest stały zewnętrzny adres IP (trzeba dokupić usługe) ale ich infolinia to dramat, jestem informatykiem i gdy dzwoniłem na infolinie tmobile pytając o adres APN, odpowiedź była szokująca: albo powinien Pan wiedzieć albo możemy przekierować na PŁATNĄ infolinie gdzie udzielą takiej informacji! porażka a APN to: data

Widać niedoszkoleni i ograniczeni do zmiennego prywatnego IP i APN internet - http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/pomoc-techniczna/jak-korzystac-z-internetu-w-telefonie

Przejżałem i stwierdziłem jedno. Nikt nic nie wie, ale każdy mądrzejszy jeden od drugiego.