Czy istnieje taka przejściówka?

Witam! Niedawno znalazłem w mojej piwnicy zestaw dwóch głośników wraz z mikro wieżą. Niestety owa mikro wieża nie działa, za to głośniki prezentują się ciekawie. Chciałem podłączyć głośniki do komputera jednak wtedy uświadomiłem sobie że nie są one podpinane przez złączę jack, tylko mają one takie kable które wkłada się do mikro wieży i zaciska specjalnym zaciskiem (nie mam pojęcia jak to się profesjonalnie nazywa więc postaram się wysłać tego zdjęcie) I mam w związku tym pytanie: czy istnieje taka przejściówka w której z jednej strony jest takie coś jak na zdjęciu a z drugiej wyjście jack? A jeśli tak to jak to się nazywa i ile kosztuję?

Może z jakiś względów pytanie nie jest zbyt mądre ale w ogóle nie znam się na tego typu sprzęcie. Z góry dziękuję za odpowiedź!

Przejściówka nic tutaj nie da, bo bezpośredni sygnał z karty dzwiękowej komputera jest zbyt słaby. Potrzebujesz wzmacniacza - jakiego? To już zależy od mocy głośników.

2 polubienia

Odradzam podłączania takich głośników do komputera. Po pierwsze, jak wyżej napisał @MatX1, musisz mieć wzmacniacz. Po drugie, możesz kupić głośniki, ale to pewnie wiesz. Po trzecie, możesz podłączyć (jak masz) pod wieżę (wyjście AUX) i nie trzeba kupować głośników.

Przewiduję że autor jest młody i chce po prostu najmniejszym kosztem mieć konkretne głośniki pod komputer nie zna się na tym a wieża oddała już ostatnie brzmienie i zostały tylko głośniki

Jedyna opcja jak dla mnie + trzeba się trochę pobawić z kablami koszt 200 zł

Taniej nie da się zejść

Teoretycznie podłączysz i wystarczy, że utniesz z jednej strony kabel który z drugiej ma wtyczkę jacka. W tedy masz odpowiednie zakończenie kabla by podłączyć głośniki. W praktyce karta prawdopodobnie nie da sobie rady. Musisz też zlokalizować kable który za co odpowiada oraz zduplikować kabel z minusem ponieważ w jacku masz 3 żyły, jedna odpowiada za plus lewego głośnika, druga za plus prawego, a minus jest wspólny dla obu kanałów.