Czy jesteś zadowolony z Neti?

Mam zamiar zrezygnować z neo i przejść do neti i w związku z tym,mam pytanie do tych którzy już to zrobili,czy są zadowoleni i czy warto ?

STRONA NETI

Chodzi mi raczej o stronę praktyczną ,jakość połączeń,serwis itp. Cennik i reklamy znam.

Mam netię od Lutego i do tej pory zero problemów :wink: Jednym słowem polecam.

WizZz , oświeć mnie - czy Netia ciągnęła do twojego domu/mieszkania swoje kable ?

Teraz można mieć Netię przez linię TP. Wtedy Netia nie ciągnie do ciebie żadnych kabli (chyba, że nie masz ani linii Netii ani TP).

Dobry temat też tak jak autor chcę zrezygnować z neo i przejść do netii i chciałbym tez usłyszeć opinie.

Moja opinia jest taka - Netia jako usługodawca spisuje się jak na razie wzorowo !

Lecz problem się zaczyna, gdy zawodzi sprzęt centralowy lub linia do klienta - to jest już własność TP i w razie awarii zajmują się tym technicy TP lub z firm współpracujących z TP… a to już jest inna bajka… każdy widzi podejście TP do klienta indywidualnego - olewka, słynna Błękitna Linia gdzie siedzą sami studenci i stażyści bez zielonego pojęcia jak pomóc przez telefon, te budzące przerażenie “48 godzin na usunięcie usterki” wśród firm zgłaszających awarie … Taki technik z firmy podwykonawczej przybywający do domu lub firmy w celu usunięcia awarii ZAWSZE dostaje po dupie od niezadowolonego klienta albo TP, albo TELE2, Netii, Dialogu… To już nie te czasy Panowie i Panie z TP ! Nadchodzi dla Was konkurencja ! Powoli, ale systematycznie ! Zatonie ten TITANIC zwany TPsa !!

P.S.

Pisze to, bo sam jestem tym biednym technikiem pracującym dla TP (nie w TP , chroń mnie Panie przed tym molochem!) i sam zrezygnowałem z ich usług przechodząc do konkurencji :smiley:

Nie. Mam netię na linii TP. Jak na razie żadnych problemów. Odniosę się jeszcze do Twojej ostatniej wypowiedzi. Co do awarii to kumpel który mieszka w moim bloku, też ma netię na linii TP, i zdarzyła się niestety jakaś usterka na linii. I o dziwo to netia przysłała swoich serwisantów, a nie zgłaszała tego do TP. Usterkę usunęli po 2 dniach od zgłoszenia problemu, więc nie widzę powodu do narzekań.

W większości Netia leci po kablach i sprzęcie TP, są miasta gdzie “obcy” operatorzy nie dostali zgody na budowę swojej infrastruktury, a szkoda… A zresztą pewny jesteś, że byli oni z Netii? Bo TP nie wysyła swoich techników, bo tam już takich nie ma :smiley: Ma do dyspozycji wiele firm partnerskich, co miasto/województwo inną.

Tak jestem pewny że byli z netii :smiley: Byłem u kumpla jak przyszli Ci serwisanci, mieli takie ładne identyfikatory :smiley: Z napisem Netia nie TP :stuck_out_tongue:

edit // mieszkam w Bydgoszczy jak coś :smiley: