Czy jesteś zadowolony z Neti?


(Bobofrut135) #1

Mam zamiar zrezygnować z neo i przejść do neti i w związku z tym,mam pytanie do tych którzy już to zrobili,czy są zadowoleni i czy warto ?


(Dodoni0) #2

STRONA NETI


(Bobofrut135) #3

Chodzi mi raczej o stronę praktyczną ,jakość połączeń,serwis itp. Cennik i reklamy znam.


(Krzysieek88) #4

Mam netię od Lutego i do tej pory zero problemów :wink: Jednym słowem polecam.


(Maney691) #5

WizZz , oświeć mnie - czy Netia ciągnęła do twojego domu/mieszkania swoje kable ?


(Kpc21) #6

Teraz można mieć Netię przez linię TP. Wtedy Netia nie ciągnie do ciebie żadnych kabli (chyba, że nie masz ani linii Netii ani TP).


(Mateusz 931) #7

Dobry temat też tak jak autor chcę zrezygnować z neo i przejść do netii i chciałbym tez usłyszeć opinie.


(Maney691) #8

Moja opinia jest taka - Netia jako usługodawca spisuje się jak na razie wzorowo !

Lecz problem się zaczyna, gdy zawodzi sprzęt centralowy lub linia do klienta - to jest już własność TP i w razie awarii zajmują się tym technicy TP lub z firm współpracujących z TP... a to już jest inna bajka... każdy widzi podejście TP do klienta indywidualnego - olewka, słynna Błękitna Linia gdzie siedzą sami studenci i stażyści bez zielonego pojęcia jak pomóc przez telefon, te budzące przerażenie "48 godzin na usunięcie usterki" wśród firm zgłaszających awarie ... Taki technik z firmy podwykonawczej przybywający do domu lub firmy w celu usunięcia awarii ZAWSZE dostaje po dupie od niezadowolonego klienta albo TP, albo TELE2, Netii, Dialogu... To już nie te czasy Panowie i Panie z TP ! Nadchodzi dla Was konkurencja ! Powoli, ale systematycznie ! Zatonie ten TITANIC zwany TPsa !!

P.S.

Pisze to, bo sam jestem tym biednym technikiem pracującym dla TP (nie w TP , chroń mnie Panie przed tym molochem!) i sam zrezygnowałem z ich usług przechodząc do konkurencji :smiley:


(Krzysieek88) #9

Nie. Mam netię na linii TP. Jak na razie żadnych problemów. Odniosę się jeszcze do Twojej ostatniej wypowiedzi. Co do awarii to kumpel który mieszka w moim bloku, też ma netię na linii TP, i zdarzyła się niestety jakaś usterka na linii. I o dziwo to netia przysłała swoich serwisantów, a nie zgłaszała tego do TP. Usterkę usunęli po 2 dniach od zgłoszenia problemu, więc nie widzę powodu do narzekań.


(Maney691) #10

W większości Netia leci po kablach i sprzęcie TP, są miasta gdzie "obcy" operatorzy nie dostali zgody na budowę swojej infrastruktury, a szkoda... A zresztą pewny jesteś, że byli oni z Netii? Bo TP nie wysyła swoich techników, bo tam już takich nie ma :smiley: Ma do dyspozycji wiele firm partnerskich, co miasto/województwo inną.


(Krzysieek88) #11

Tak jestem pewny że byli z netii :smiley: Byłem u kumpla jak przyszli Ci serwisanci, mieli takie ładne identyfikatory :smiley: Z napisem Netia nie TP :stuck_out_tongue:

edit // mieszkam w Bydgoszczy jak coś :smiley: