Czy koniecznie trzeba przybrać na wadze aby byc silnym?

Czy koniecznie trzeba przybrać na wadze aby byc silnym ?

Cóż jest taka teoria, że masa=siła.

Pewnie to nienajlepszy przykład, że to się nie musi sprawdzać bo Bruce Lee był lekki jak piórko, szczuplutki :slight_smile:

Poza tym jak się mało je to nie ma się potem siły nawet na ćwiczenia. Ok nie znam się może na tym. Bez urazy :slight_smile:

generalnie jesz by mieć energie, ćwiczysz zużywając energie, za duża masa uniemożliwia Ci ćwiczenia :wink:

co do porównania to jest dobre :wink: bo Bruce Lee nie koniecznie jest silny i potrafi dużo udźwignąć :stuck_out_tongue_winking_eye: za to ma technikę i pokonuje innych, skup się najpierw na tym co chcesz osiągnąć a później wybierz metodę, a jak zaczniesz przybierać na wadze lub chudnąć, trudno takie życie :wink:

Silnym w jakiej dziedzinie?

Odpowiedź jest niemożliwa.Mało danych.

Nie podałeś czy masz nadwagę, albo jesteś wychudzonym półroczną dietą głodówkową.

174 cm / 58 kg

Z tego co wyczytałem optymalna waga to 55-65 kg (przy moim wzroście)

Siła w sensie, ze mogę podnieść dużo albo mogę trzymać dłużej ciężar (niekoniecznie duży ale przez długi czas) , poza tym tu też nie chodzi tu o sztangę itp.

mam takiego kolegę który domowej roboty ławeczką dorobił się sporych umiejętności i siły w 3 lata gdzieś… Masa wzrosła jednak nieznacznie (+ 4-5kilo) co do wyglądu (rzeźby) nic nie widać… A chłopaczyna taki ~180cm, 75kg

Nieważne kto koksuje, ważne kto jest największy.

Jest masa - jest klasa :smiley:

Albo mi Żuberek zaszkodził, albo już był podobny temat!?

Wystarczy pomyśleć i odpowiedz ma się, a jak nie to popatrzeć do dokoła po znajomych i widać że masa nie = siła

Masa może co najwyżej równa się dziwny respekt.

Ćwiczenia na sile i masę sa inne i dlatego siły często nie widać.

PS: do siły z moich obserwacji musi być genetycznie uwarunkowanie