Czy ktoś wie co się dzieje ze sklepem Sirius.pl?

Witam Was.

Czy ktoś z Was wie co się dzieje ze sklepem Sirius.pl? Kupiłem u nich półtora roku temu kartę graficzną która wczoraj uległa awarii. Chciałbym ją odesłać, ale podobno sklep został zlikwidowany? Prawda to? Połączenie telefoniczne nie może zostać zrealizowane, strona nie działa. Czy ktoś może mi powiedzieć co teraz mogę zrobić? :frowning:

nie istnieje od stycznia ubieglego roku.

radzę raczej serwisować bezposrednio u producenta.

http://www.wykop.pl/link/135355/sirius-pl-zlikwidowany

:arrow: Powiatowy rzecznik praw konsumenckich

Nie ty jeden, ja tez jestem na gwarancji hehe A u producenta nic nie zrobię bo nie miałem gwarancji tylko dowód zakupu w sirius.pl :frowning: :frowning:

Co ciekawsze i zabawne mi padło na nie długo po padnięciu sklepu heheh

jeśli na fakturze jednoznacznie widnieje informacja że dotyczy ona tego konkretnego modelu sprzętu oraz data zakupu, to w znakomitej większości przypadków to wystarcza.

tylko teraz pytanie czy producent twojego sprzętu ma w naszym kraju serwis, czy też nie - sprawdź na stronie producenta.

Dzwoniłem do rzecznika ale powiedział że na telefon nie może mi nic pomóc. Tak więc zwracam się do Was z kolejną prośbą. Otóż karta jest firmy PALIT, nie wiecie czy, a jeśli tak to gdzie jest serwis PALITA w Polsce? Moje znajomości języków obcych nie pozwalają mi na czytanie ze zrozumieniem zagranicznych stron :frowning:

to chyba by było tak:

http://www.palit.biz/

wybierasz język polski (bo jest) dalej wsparcie i procedura RMA. serwis jak zobaczysz jest jeden w HONG KONGu.

Google padło ??

http://www.palit.biz/main/rma.php?lang=pl

Jest tam takie zdanie " Jeżeli nie kupiłeś produktów Palita bezpośrednio od nas, prosimy skontaktuj się ze swoim sprzedawcą - on zajmie się procedurą reklamacyjną. "

Kontakt ze sprzedawcą jest już niemożliwy, więc chyba ta procedura bierze w łeb :frowning:

jak dla mnie i tak warto próbować… piszą tak także dlatego, że wolą się odciążyć od bezsensownych zgłoszeń reklamacyjnych, na które wypada odpisać, a w ten sposób tworzą sobie pierwszą linię oporu - sprzedawcę.

wychodzi na to że mają jakieś przedstawicielstwo w polsce więc może jest też telefon, albo mail… próbuj…

Palit nie ma niestety żadnego przedstawicielstwa w Polsce. Nie ma tutaj też możliwości skontaktowania się z nim. Do wysłania grafiki do producenta potrzebny jest numer RMA. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak mógłbym go teraz uzyskać ( nie mam kontaktu z handlowcem ) ? :frowning: