Czy mając wewnętrzne IP mogę postawić stronę WWW?

Czy mając wewnętrzne IP mogę postawić stronę WWW na własnym komputerze?

Jeśli tak to proszę o wytłumaczenie jeśli potrzebujecie jakichś informacji na temat routera lub czegoś to napiszcie ;/

Jestem w tym kompletnie zielony ;/

Stronę możesz postawić, ale nikt inny oprócz Ciebie na nią nie wejdzie. Potrzebujesz albo zewnętrznego IP, albo chociaż przekierowania portu od administratora sieci, a potem dopiero u siebie na routerze. Nie prościej wykorzystać jakiś darmowy serwer WWW? Do jakich celów potrzebujesz taki serwer WWW?

skorzystaj z no-ip.org

leeder , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Hej,

W takiej sytuacji no-ip.org nie pomoże - musi być adres publiczny. Zalogujesz się i założysz konto, ale ruch nie będzie przekierowywany na Twój adres prywatny…

Pozdrawiam,

Dimatheus

A czy mój dostawca internetu mógłby mi przekierować port 80 i czy to by wystarczyło?

I jeszcze jedno… Czy to by było darmowe czy musiałbym coś dopłacić, co miesiąc np ;s?

A o to to już dostawcę musisz zapytać.

A czy by wystarczyło przekierowanie portu?

Bo mój kolega ma właśnie taką stronę…

i nie musiał dzwonić nigdzie ;/

a gdy wpisze w cmd > ipconfig

to wyskakuje mu, że ma IP 192.168.3.6 - O ile się nie mylę to to jest wew. ip bo ja mam 192.168.0.100

A strona działa mu normalnie na jego ip stąd http://www.mojeip.com.pl/

Hej,

Jeśli miałbyś publiczne IP, to tak - wtedy przekierowanie robisz w posiadanym routerze. Ale skoro IP jest z puli prywatnych, to taki zabieg musi zrobić operator i szczerze wątpię, by był skłonny na takie zmiany - a na pewno nie za darmo. No chyba że jednak posiadasz IP publiczne…

Pozdrawiam,

Dimatheus

Jest jakiś naprawdę SPRAWDZONY i SKUTECZNY sposób aby to sprawdzić… ;/?

Bo jak już pisałem kolega ma ip 192.168.3.6 a jednak posiada IP publiczne ;s

Hej,